Mondrak, Glory Dominus (#299) (foil) (borderless)

Mondrak, Glory Dominus (#299) (foil) (borderless)

Phyrexia: All Will Be One Varianten
€ 90,00

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

  • Spaar 90 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

If one or more tokens would be created
under your control, twice that many of
those tokens are created instead.
, Sacrifice two other artifacts and/or creatures: Put an indestructible counter on Mondrak, Glory Dominus. ( can be paid with either or 2 life.)

Kaart informatie

NaamMondrak, Glory Dominus
Mana Cost
Mana value4
TypeLegendary Creature - Phyrexian Horror
SetPhyrexia: All Will Be One Varianten 
RarityMythic
Oracle tekstIf one or more tokens would be created
under your control, twice that many of
those tokens are created instead.
, Sacrifice two other artifacts and/or creatures: Put an indestructible counter on Mondrak, Glory Dominus. ( can be paid with either or 2 life.)
Power4
Toughness4
Artiest

Reacties op Mondrak, Glory Dominus

Braille
23 dagen geleden
Ik heb deze kaart in mijn Mono-White Soldiers deck op MTG:Arena. Deze kaart in combinatie met Myrel, Shield of Argive vind ik echt geweldig!
BluezamX
23 dagen geleden
", Sacrifice two other artifacts and/or creatures: Put an indestructible counter on Mondrak, Glory Dominus."
Other slaat op dat je Mondrak niet mag saccen aan zijn eigen effect.
En ik denk dat de verwarring ontstaat omdat de zin gelezen wordt alsof deze het heeft over fysieke kaarten, maar hij heeft het eerst over fysieke kaarten en daarna over card types.
Je mag altijd maar twee fysieke kaarten sacrificen, en die kaarten moeten card type artifact en/ of creature hebben.
 Bijgewerkt 23 dagen geleden door BluezamX
Justian2002
23 dagen geleden
ik denk juist, omdat 'other' voor Artifacts staat (terwijl ze zelf geen artifact is), gevolgd door and/or creatures, dat het elke combinatie van twee kaarten mag zijn: hetzij 2 creatures, hetzij 1 om 1, hetzij 2 artifacts
TheRobinros
24 dagen geleden
Vooral dus "Sacrifice two other X" met X = "artifacts and/or creatures". Taal is niet associatief en heeft eigenlijk haakjes nodig om dit soort dingen duidelijk aan te geven
MitchDeBaas
24 dagen geleden
met and/or bedoelen ze dat je of 2 creatures of 2 artifacts of een artifact en een creature mag saccen. maar nooit meer dan 2 omdat er duidelijk 2 staat. anders had er any number gestaan
 Bijgewerkt 24 dagen geleden door MitchDeBaas
sven4president
24 dagen geleden
Volgens mij staat er door de "and" in feite: "Sacrifice two other artifacts and creatures" en door de "or" ook het volgende: "Sacrifice two other artifacts or creatures". Ik zie op de kaart niet staan dat je de cost mag verdelen dus daardoor denk ik dat het niet mag.
Lavinius
24 dagen geleden
Volgens mij mag je maximaal 2 creatures saccen, maar wel verdelen onder creatures en artifacts. Dus ik denk dat je wel 1 en 1 mag sacrificen.
sven4president
24 dagen geleden
Mag je bij deze cost: "Sacrifice two other artifacts and/or creatures" ook 2 artifacts en 2 creatures sacrificen?

En als ik het goed lees mag je hier niet 1 creature en 1 artifact sacrificen, toch?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top