Ragavan, Nimble Pilferer (foil) (borderless)

Ragavan, Nimble Pilferer (foil) (borderless)

Overige Promo
€ 0,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
Bazaar of Magic Bonus Week - nog 3 dagen geldig Scoor tot wel 5x zoveel spelpunten bij jouw aankopen! Met spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Gaat goed samen met

€ 0,40

Productbeschrijving

Whenever Ragavan, Nimble Pilferer deals combat damage to a player, create a Treasure token and exile the top card of that player's library. Until end of turn, you may cast that card.
Dash

Kaart informatie

NaamRagavan, Nimble Pilferer
Mana Cost
Mana value1
TypeLegendary Creature - Monkey Pirate
SetOverige Promo 
RaritySpecial
Oracle tekstWhenever Ragavan, Nimble Pilferer deals combat damage to a player, create a Treasure token and exile the top card of that player's library. Until end of turn, you may cast that card.
Dash
Power2
Toughness1
ArtiestNIARK1

Decks met Ragavan, Nimble Pilferer

modern
Fair Breach
door Ugin236 16 dagen geleden
commander
Pirate Tribal
door Mirari 13 dagen geleden
modern
Jeskai Stoneblade
door Ugin236 2 maanden geleden

Reacties op Ragavan, Nimble Pilferer

MagnusMagicus
7 maanden geleden
Klopt! Dash cast de spell nog steeds, dus betaal je ook commander tax.
xEternalTears
7 maanden geleden
Ongeacht hoe je de kaart cast en voor wat voor cost dan ook: als het je commander is en je gebruikt de regel om em uit de commandzone te casten moet je de belasting betalen.

903.8: A player may cast a commander they own from the command zone. A commander cast from the command zone costs an additional for each previous time the player casting it has cast it from the command zone that game. This additional cost is informally known as the "commander tax."
 Bijgewerkt 7 maanden geleden door xEternalTears
Lavinius
7 maanden geleden
Volgens mij wel. Je cast de spell voor de Dash cost. En voor elke kaar dat je je commander cast, kost-ie helaas meer.
Naut19280
7 maanden geleden
De dash kost wordt niet duurder door commander tax neem ik aan?
Lavinius
9 maanden geleden
Wow, deze kaart wil ik wel in plaats van Jackal Pup in mijn 1-drops only deckje... Maar 100... Da's wat veel
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ooooh right
TheRobinros
1 jaar geleden
Ik denk dat BluezamX bedoelt dat hij ze weg wil doen voordat hij ook gebanned wordt in Modern, wat ook niet heel onrealistisch is
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik betwijfel erg of een Legacy ban een grote impact zal hebben op de prijs .
BluezamX
1 jaar geleden
Poeh, ik was flink bang voor een modern ban. Hopelijk kan ik de mijne nog op tijd weg doen
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Deze kaart is vanaf heden banned in Legacy.
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top