Ragavan, Nimble Pilferer

Ragavan, Nimble Pilferer

Modern Horizons 2
€ 101,00

Op voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis.

  • Spaar 101 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Gaat goed samen met

€ 101,30

Productbeschrijving

Whenever Ragavan, Nimble Pilferer deals combat damage to a player, create a Treasure token and exile the top card of that player's library. Until end of turn, you may cast that card.
Dash (You may cast this spell for its dash cost. If you do, it gains haste, and it's returned from the battlefield to its owner's hand at the beginning of the next end step.)

Kaart informatie

NaamRagavan, Nimble Pilferer
Mana Cost
Mana value1
TypeLegendary Creature - Monkey Pirate
SetModern Horizons 2 
RarityMythic
Oracle tekstWhenever Ragavan, Nimble Pilferer deals combat damage to a player, create a Treasure token and exile the top card of that player's library. Until end of turn, you may cast that card.
Dash (You may cast this spell for its dash cost. If you do, it gains haste, and it's returned from the battlefield to its owner's hand at the beginning of the next end step.)
Power2
Toughness1
ArtiestSimon Dominic

Decks met Ragavan, Nimble Pilferer

boosterdraft
Pakjes
door SuperJommy 9 uren geleden
commander
ragavan
door Sorin837 1 maand geleden
commander
pirates
door nish88 6 dagen geleden
boosterdraft
Scheve Schuit
door HellReaser 1 maand geleden

Reacties op Ragavan, Nimble Pilferer

MagnusMagicus
1 maand geleden
Klopt! Dash cast de spell nog steeds, dus betaal je ook commander tax.
xEternalTears
1 maand geleden
Ongeacht hoe je de kaart cast en voor wat voor cost dan ook: als het je commander is en je gebruikt de regel om em uit de commandzone te casten moet je de belasting betalen.

903.8: A player may cast a commander they own from the command zone. A commander cast from the command zone costs an additional for each previous time the player casting it has cast it from the command zone that game. This additional cost is informally known as the "commander tax."
 Bijgewerkt 1 maand geleden door xEternalTears
Lavinius
1 maand geleden
Volgens mij wel. Je cast de spell voor de Dash cost. En voor elke kaar dat je je commander cast, kost-ie helaas meer.
Naut19280
1 maand geleden
De dash kost wordt niet duurder door commander tax neem ik aan?
Lavinius
4 maanden geleden
Wow, deze kaart wil ik wel in plaats van Jackal Pup in mijn 1-drops only deckje... Maar 100... Da's wat veel
MagnusMagicus
8 maanden geleden
Ooooh right
TheRobinros
8 maanden geleden
Ik denk dat BluezamX bedoelt dat hij ze weg wil doen voordat hij ook gebanned wordt in Modern, wat ook niet heel onrealistisch is
MagnusMagicus
8 maanden geleden
Ik betwijfel erg of een Legacy ban een grote impact zal hebben op de prijs .
BluezamX
8 maanden geleden
Poeh, ik was flink bang voor een modern ban. Hopelijk kan ik de mijne nog op tijd weg doen
MagnusMagicus
8 maanden geleden
Deze kaart is vanaf heden banned in Legacy.
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top