Rishkar, Peema Renegade

Rishkar, Peema Renegade

Aether Revolt
€ 0,60

Op voorraad. Nu besteld, dinsdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

When Rishkar, Peema Renegade enters the battlefield, put a +1/+1 counter on each of up to two target creatures.
Each creature you control with a counter on it has ": Add to your mana pool."

Kaart informatie

NaamRishkar, Peema Renegade
Mana Cost
Mana value3
TypeLegendary Creature - Elf Druid
SetAether Revolt 
RarityRare
Oracle tekstWhen Rishkar, Peema Renegade enters the battlefield, put a +1/+1 counter on each of up to two target creatures.
Each creature you control with a counter on it has ": Add to your mana pool."
Power2
Toughness2
Flavortekst"Aether is the soul of Kaladesh, and all souls should be free."
ArtiestTodd Lockwood

Decks met Rishkar, Peema Renegade

commander
tanazir
door StewyPear70175 2 maanden geleden
boosterdraft
2x2 masters
door Vraska279 29 dagen geleden
commander
Kenrith
door j.l.c.chabot 25 dagen geleden

Reacties op Rishkar, Peema Renegade

TheRobinros
1 maand geleden
Klopt! All-star in mijn Tayam, Luminous Enigma
MagnusMagicus
1 maand geleden
Nou, ik zie dat Roks1983 me al twee jaar voor was, maar ik kwam er net pas achter dat Rishkar zegt dat "creatures you control with a counter on it" kunnen tappen voor mana. Niet "creatures you control with a +1/+1 counter on it"! Dus wat voor counter er ook op ligt, het is genoeg voor Rishkar! Hilarisch met Wall of Roots, kun je die 2 mana per beurt laten maken .
Caspar
2 jaren geleden
Top! Dank je wel Roks
Roks1983
2 jaren geleden
Zolang Rishkar in het spel ligt hebben al je creatures met een counter erop die ability. Het hoeft zelfs niet eens een +1/+1 counter te zijn!
Caspar
2 jaren geleden
Als er al creatures on the battlefield zijn met een +1/+1 counter en je speelt Rishkar, Peema Renegade hebben die creature dan ook:
Each creature you control with a counter on it has ": Add to your mana pool."

Of alleen de twee creatures waar je de +1/+1 counter van Rishkar op legt?
NoopyNolife
3 jaren geleden
Hehe Nettle Sentinel likes
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Klopt. Er staat "put a +1/+1 counter" (dus 1 counter) en dan "on each of up to two target creatures" (dus op 0, 1 of 2 creatures).

De counter mag wel op zichzelf, maar je kunt dus niet 2 counters op 1 creature leggen. Als dat mocht, dat zou het verwoord zijn als op Abzan Charm bijvoorbeeld.
Me4rts
5 jaren geleden
Nee, je legt er 1 op 0/1/2 creatures
Sars
5 jaren geleden
Mag je twee counters op hetzelfde creature leggen?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Cool kaartje, en best een interessante Commander! Voor Seton, Krosan Protector moest je Druid tribal gaan, maar dit vereist alleen counters! En het hoeven niet eens +1/+1 counters te zijn!
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top