Scorched Ruins

Scorched Ruins

Weatherlight

If Scorched Ruins would enter the battlefield, sacrifice two untapped lands instead. If you do, put Scorched Ruins onto the battlefield. If you don’t, put it into its owner’s graveyard.
: Add to your mana pool.
€ 20,00

Op voorraad. Bestel nu, zaterdag in huis.

Kaart edities van Scorched Ruins

€ 20,00

Kaart Informatie

Scorched Ruins 
Weatherlight 
Land
If Scorched Ruins would enter the battlefield, sacrifice two untapped lands instead. If you do, put Scorched Ruins onto the battlefield. If you don’t, put it into its owner’s graveyard.
: Add to your mana pool.
Artiest: John Avon

Trivia

Deze kaart staat op de Reserved List.

Reacties op Scorched Ruins

LeKrutes
3 maanden geleden
Zo hey wat een stijging.
Blasty
3 maanden geleden
Zo, aardige price spike meteen blij dat ik ze nooit weggedaan heb
MagnusMagicus
3 maanden geleden
Voor wie het nog niet wist: Scorched Ruins en Lotus Vale werken heel goed samen met Blood Sun omdat je geen land hoeft te saccen als je ze speelt, en ze tappen wel voor respectievelijk en 3 mana of any color .
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Nee, een triggered Ability begint altijd (altijd? ja, altijd!) met When, Whenever, of At.

Dit is een replacement ability. Als je de twee landjes niet sact, komt de Ruins nooit op de battlefield, maar gaat hij rechtstreeks naar je graveyard.

Ja, het is onduidelijk, maar dit is een oude kaart die anders extreem overpowered zou zijn, en met de regels van 1997 werkt hij op dezelfde manier zoals hij nu ook werkt.

Verder heb ik dit letterlijk recht onder jouw vraag al beantwoord, dus check eerst ook even wat commentaar voor je een vraag stelt .
hallowman3
2 jaren geleden
Is dit een ETB trigger of niet?
stonyhawk
3 jaren geleden
Oke ik snap em, bedankt!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Heren, stop! De Ruins heeft geen triggered Ability, maar een replacement ability. Zie de Oracle tekst. De ability begint niet met WHEN, WHENEVER of AT (zie de Ability pagina), dus het is geen triggered ability. Stiflen kan dus helemaal niet.

Je kopieert met Vesuva het landje voordat Vesuva op de battlefield is, dus je moet ook land saccen als je hem kopieert.
stonyhawk
3 jaren geleden
Ik wil het in een colorless deck gaan spelen dus Stifle of Trickbind gaat niet lukken .
Waus
3 jaren geleden
Ja, Vesuva entered the battlefield als een kopie van en dus triggert het ook de etb van de Scorched Ruins.

Je kan wel Stifle of Trickbind gebruiken om de trigger te counteren! Of met een Thespian's Stage het landje kopieren
 Updated 3 jaren geleden door Waus
stonyhawk
3 jaren geleden
Als ik deze kopieer met Vesuva moet ik dan ook weer 2 landjes sacrificen?
 Updated 3 jaren geleden door stonyhawk
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top