Stifle (foil)

Stifle (foil)

Scourge
€ 265,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
Cyber Monday: Gratis booster bij Singles - nog 1 dagen geldig Bij besteding vanaf € 40,- aan losse Magic: the Gathering kaarten ontvang je nu een gratis booster. Upgrade je gratis booster zelfs tot een Collector Booster door meer te besteden! Lees meer.
  • Spaar 265 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Counter target activated or triggered ability. (Mana abilities can’t be targeted.)

Kaart informatie

NaamStifle
Mana Cost
Mana value1
TypeInstant
SetScourge 
RarityRare
Oracle tekstCounter target activated or triggered ability. (Mana abilities can’t be targeted.)
Flavortekst“If I wanted your opinion, I’d have told you what it was.” - Pemmin, Riptide survivor
ArtiestDany Orizio

Decks met Stifle

boosterdraft
Zur the enchanter
door ezt85 1 maand geleden
commander
archelos 2
door Boberio 3 maanden geleden
boosterdraft
Dragon deck
door damon5678 3 maanden geleden
commander
Mizzix - Big spells
door Heidi 1 maand geleden

Reacties op Stifle

Rody
6 maanden geleden
Ja dat kan. Triggered abilities begin altijd met When, Whenever of At. Activated abilities kan je herkennen aan cost : effect (voorbeeld : Gain 2 life. Het gedeelde voor de dubble punt is de cost en wat er achter staat het effect.

Een oud deck dat vroeger gespeeld werd was Phyrexian Dreadnought + Stifle, dat was een ding en dit werkt op dezelfde manier
HantaSero332
6 maanden geleden
Kan ik hiermee dan ook een Phage the Untouchable in sneak attacken?
En ninjitsuen met een Satoru Umezawa?
Blasty
8 jaren geleden
Ja klopt. Aan de cost verandert niets, die wordt gewoon betaald. Dus bij een -7 verliest hij 7 loyalty counters, en bij +2 krijgt hij 2 counters, zonder het effect van de ability te krijgen.
Thomasvdk
8 jaren geleden
Als ik het goed begrijp:
stel:
Mijn tegenstander heeft Garruk, Caller of Beasts liggen die op 7 staat. Hij gaat de 3de ability activeren en geeft garruk -7. Op dat moment cast ik Stifle. Dan is mijn tegenstander zijn Garruk kwijt en zijn emblem komt niet op tafel omdat de 3 de ability van Garruk gecounterd is.
Toch???????
Blasty
8 jaren geleden
Nee, de counter bijleggen is een cost. Je houd alleen het effect tegen.
Zelfde als dat je mana kwijt bent als je spell gecountert wordt.

Oke slecht voorbeeld xD
 Bijgewerkt 8 jaren geleden door Blasty
Thomasvdk
8 jaren geleden
ik kan dus nu ook de ability van een planeswalker counteren?!
En is dan ook zijn counters kwijt die betaald moeten worden voor die ability?
Thomasvdk
8 jaren geleden
Dan gaan we deze kaarten dan maar bewaren. Want misschien worden ze ooit wel eens heeeeelveel waard....

Einde discussie, ben er klaar mee
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Alle reprints van Conspiracy hebben in eerste instantie de prijs van de originele versie gekregen. Stifle is 40 euro, dus werd de Conspiracy versie dat ook. Nu volgt de eerste prijscorrectie, en blijkt 16 euro een beter prijs te zijn. De Bazaar of Magic volgt de marktwaarde, dus als een kaart te duur blijkt te zijn, wordt deze goedkoper. En als een kaart te laag stond, wordt hij duurder.

In dit specifieke geval heb je pech omdat je direct voor een prijsdaling met een prijs hebt gerekend. Kan gebeuren. Ik heb zelf ooit een Gaea's Cradle voor 50 euro bijgeruild, een maand voordat de Legendary regel aangepast werd en de kaart superhard steeg in prijs. Mazzel! Oh, en ik heb ook een Bazaar of Baghdad gekocht voor 50 euro en een week later verkocht voor 75 euro! Wat gaaf! Totdat nog twee weken later de kaart unrestricted werd en ik hem ook voor 250 euro had kunnen verkopen....Wat jammer!

Zo is het leven: soms zit het mee, soms zit het tegen .
Thomasvdk
8 jaren geleden
Als de persoon naar mij toe was gekomen. En had aangegeven wat er aan de hand was had ik er zeker wel wat aan gedaan. Ik had dan namelijk het gevoel gehad dat het een oneerlijke trade was. En ik had dan ook BoM een mail gestuurd. Want er is namelijk naar mijn mening een fout gemaakt.
 Bijgewerkt 8 jaren geleden door Thomasvdk
Krabbel
8 jaren geleden
Quote:
Ik zeg ook niet dat t een bank is. Maar een prijs van 40.- bij een non foil neerzetten en zodra de foil op de site komt deze prijs daar bij zetten, heeft niks met mopperen te maken.


Nou ja, eigenlijk dus wel. Maar goed, je moet het ook van de andere kant bekijken. Wat nou als jij je Stifles had weggeruild toen ze E40 t stuk waren? Dan had je hele flinke winst gemaakt, en waarschijnlijk geen mail gestuurd dat ze ineens de prijs aanpassen. Zo gaat het nu eenmaal. ze kunnen bij de bazaar wel gelijk alles voor 'hele lage' prijzen erop zetten, maar dan is alles binnen een dag weg en moeten ze vervolgens nee verkopen, dat kan natuurlijk ook niet.

Eerder bekeken

iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top