Thatcher Revolt (foil)

Thatcher Revolt (foil)

Avacyn Restored
€ 0,60

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Gaat goed samen met

€ 1,35

Productbeschrijving

Put three 1/1 red Human creature tokens with haste onto the battlefield. Sacrifice those tokens at the beginning of the next end step.

Kaart informatie

NaamThatcher Revolt
Mana Cost
Mana value3
TypeSorcery
SetAvacyn Restored 
RarityCommon
Oracle tekstPut three 1/1 red Human creature tokens with haste onto the battlefield. Sacrifice those tokens at the beginning of the next end step.
FlavortekstThe dark times left the peasantry ready to fight with whatever weapons were at hand.
ArtiestRyan Pancoast

Decks met Thatcher Revolt

commander
Revolt of the Poor
door Bodhi 5 maanden geleden
pauper
Black Red Sac
door Baas86 1 jaar geleden
commander
Zada
door Beanstalkgiant 1 jaar geleden
commander
Zada
door Matthias99 2 jaren geleden

Reacties op Thatcher Revolt

Herax
7 jaren geleden
oh das best interessant daar valt vast wel iets leuks omheen te bouwen
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dat klopt, het is domweg de eerstvolgende end step die je tegen gaat komen, ongeacht van wie die is. Er staat namelijk niet "your next end step".

Met Sundial of the Infinite kun je trouwens deze wel permanent in het spel houden, maar dan op een net andere manier . In jouw end step triggert de "sacrifice de tokens" trigger. Die gaat op de Stack. En dan activeer je de Sundial. De turn eindigt dan, en een onderdeel daarvan is dat alles dat op de stack ligt verwijdert wordt. Omdat de sac-trigger al een keer af is gegaan, gaat hij niet nogmaals af. Zo kun je vermijden dat je de tokens moet saccen.
Herax
7 jaren geleden
Maakt niet uit, elke end step gaat dat effect af. Normaal zouden de tokens aan het einde van jou beurt al dood gaan, maar stel jij gebruikt een Sundial of the Infinite om je end step over te slaan gaan ze aan het begin van je tegenstander zijn endstep nog steeds dood.
Farone
7 jaren geleden
je eigen end step, want dat is de eerst volgende
Boros123
7 jaren geleden
"sacrifice at the beginning of the next end step": is dit dan jouw end step of de end step van de opponent die daarop volggt? Alvast bedankt!
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top