Thousand-Faced Shadow

Thousand-Faced Shadow

Kamigawa: Neon Dynasty
€ 1,40

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Ninjutsu (, Return an unblocked attacker you control to hand: Put this card onto the battlefield from your hand tapped and attacking.)
Flying
When Thousand-Faced Shadow enters the battlefield from your hand, if it's attacking, create a token that's a copy of another target attacking creature. The token enters the battlefield tapped and attacking.

Kaart informatie

NaamThousand-Faced Shadow
Mana Cost
Mana value1
TypeCreature - Human Ninja
SetKamigawa: Neon Dynasty 
RarityRare
Oracle tekstNinjutsu (, Return an unblocked attacker you control to hand: Put this card onto the battlefield from your hand tapped and attacking.)
Flying
When Thousand-Faced Shadow enters the battlefield from your hand, if it's attacking, create a token that's a copy of another target attacking creature. The token enters the battlefield tapped and attacking.
Power1
Toughness1
ArtiestEkaterina Burmak

Reacties op Thousand-Faced Shadow

Asdergon
1 maand geleden
Bedankt allebei! Goed om te weten. Dan ga ik deze niet aan mijn deck toevoegen

En bedankt voor de legend rule uitleg
MagnusMagicus
1 maand geleden
Dat is helemaal correct. Je krijgt een Arixmethes kopie, maar die entert met slumber counters, dus is geen creature, dus kan niet attacking zijn (dus is hij dat ook niet ). En dan moet je inderdaad een Arixmethes kiezen en alle andere in de graveyard leggen.

Dus niet echt de allertofste combinatie van kaarten
Blasty
1 maand geleden
De copy komt op de battlefield met de Slumber counters dus het zal een land zijn (en geen creature) dus zal niks in combat doen.
Dan, voordat je verder iets kan doen moet je één van je twee Arixmethes in het graf leggen vanwege de Legendary rule.

Edit: Nota bene: de Legendary rule exiled niet! Eentje wordt in het graf gelegd (geen Sacrifice maar het lijkt er wel op)
 Bijgewerkt 1 maand geleden door Blasty
Asdergon
1 maand geleden
Weet iemand hoe deze kaart werkt met Arixmethes, Slumbering Isle?

Bijvoorbeeld:
ik val aan met Arixmethes en een ander creature. De andere creature wordt niet geblocked en ik ninjutsu Thousand-Faced Shadow in play. Vervolgens maak ik een tapped en attacking copy van Arixmethes, Slumbering Isle. Wat gebeurt er dan?

Komt de copy ook met slumbering counters in play en kan hij niet aanvallen? (Terwijl hij al tapped en attacking is)

Wordt de copy of Arixmethes, Slumbering Isle zelf meteen ge-exiled voordat ze damage doen omdat ze beide legendary zijn?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top