Undying Evil (foil)

Undying Evil (foil)

Dark Ascension
€ 10,20

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 10 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Target creature gains undying until end of turn. (When it dies, if it had no +1/+1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a +1/+1 counter on it.)

Kaart informatie

NaamUndying Evil
Mana Cost
Mana value1
TypeInstant
SetDark Ascension 
RarityCommon
Oracle tekstTarget creature gains undying until end of turn. (When it dies, if it had no +1/+1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a +1/+1 counter on it.)
Flavortekst"Is it true the evil that people do follows them into death? Let's find out." —Liliana Vess
ArtiestKev Walker

Reacties op Undying Evil

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nee, als het creature doodgaat, dan triggert Undying. Maar voor het spel is het een compleet nieuw creature, die geen undying heeft en de battlefield entert met 3 counters in het geval van Triskelion.
GeoMatrix
4 jaren geleden
misschien ook een leuke combo met Spike Feeder of met Triskelion of met een Walking Ballista

maar ik weet niet of er na het terughalen nog undying op zit.
Blasty
9 jaren geleden
Nee, je kunt niet reageren op het betalen van de cost van een spell/ability.
Je zou daarom eerst Undying Evil moeten laten resolven, en dan Altar's Reap spelen.
Thomas34
9 jaren geleden
Als ik bijvoorbeeld een Vampire Nighthawk sacrifice met Altar's Reap kan ik dan Undying Evil in reactie daarop op m'n Vampire Nighthawk spelen?
 Bijgewerkt 1 jaar geleden door Thomas34
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik blijf toch fan van dit kaartje . Ik speel hem in een paar Commander decks, en het is een geweldige save tegen (mass) removal . Speelt iemand een boardwipe...en dan ligt mijn Commander er nog, met een +1/+1 counter .
worldseekerJ
10 jaren geleden
okay, dankjewel
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nou, een creature kan wel vaker Undying hebben, maar het heeft alleen geen zin . Wanneer hij doodgaat triggeren beide keren undying. De eerste haalt hem terug en de tweede kan hem niet meer vinden in de graveyard, dus er gebeurt niets anders dan alsof hij 1x undying had.
Thorsten
10 jaren geleden
Nee een beest kan maar 1 maal undying hebben. Bewaar deze kaart dus voor momenten waarop een beest doodgaat die geen undying heeft.
worldseekerJ
10 jaren geleden
Stel dat ik een creature zoals Geralf's Mindcrusher heb liggen en ik cast deze op hem voor hij doodgaat, komt hij dan met 2 +1/+1 counters terug of niet?
waspman262
10 jaren geleden
Het beste wat je dan kan doen is het zo snel mogelijk opeten maar meestal hebben ze hun streken dan noch niet verleerd en heb je de volgende dag buikpijn.
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top