Vigor

Vigor

Duels of the Planeswalkers
€ 14,80

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 14 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Trample
If damage would be dealt to a creature you control other than Vigor, prevent that damage. Put a +1/+1 counter on that creature for each 1 damage prevented this way.
When Vigor is put into a graveyard from anywhere, shuffle it into its owner's library.

Kaart informatie

NaamVigor
Mana Cost
Mana value6
TypeCreature - Elemental Incarnation
SetDuels of the Planeswalkers 
RarityRare
Oracle tekstTrample
If damage would be dealt to a creature you control other than Vigor, prevent that damage. Put a +1/+1 counter on that creature for each 1 damage prevented this way.
When Vigor is put into a graveyard from anywhere, shuffle it into its owner's library.
Power6
Toughness6
ArtiestJim Murray

Reacties op Vigor

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik pas deze wel even handmatig aan, zal het melden.
n4ppy
4 jaren geleden
& # 010; even spaties tussen gezet anders zie je het niet
# ontbreekt 010 = ascii voor line feed, de zwarte rol moet een slagje draaien
 Bijgewerkt 4 jaren geleden door n4ppy
BuidingMage
4 jaren geleden
&010 is XML voor een break line
Magicfreak
4 jaren geleden
Ah
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Importeerfoutje
Magicfreak
4 jaren geleden
Waarom staat er &010 in de rule text naast deze kaart?
TheRobinros
4 jaren geleden
Net in de prerelease kunnen combineren met Combo Attack... Op beurt 5 ofzo, omdat mijn partner zo lief was me 5 extra mana te geven met Peregrine Drake. Toen was mijn Magma Hellion (ik geloof dat dat die was) ineens 15/14 met Trample
Absoluut een bom in limited, heb ik gemerkt. Grote dingen connecten ineens, omdat je tegenstander nooit wil blocken.
 Bijgewerkt 4 jaren geleden door TheRobinros
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nee, het werkt wel . Dat komt omdat het een activated Ability is, die je dus als instant mag activeren. Je mag tijdens het resolven van de ability de Elemental uit je graveyard casten. Dat moet je ook op dat moment doen, en daarmee negeer je de gewone regels over wanneer je een creature cast.

Je mag dit dus ook activeren in je upkeep, of in de beurt van je tegenstander en je kunt ze dan ook casten. Was wellicht handiger geweest als ze "put onto the battlefield" hadden gebruikt. Maar het werkt wel .
felletje
4 jaren geleden
Maar Magnus, 'you may play' betekent toch dat je hem mag casten alsof hij in jouw hand zit?
Sinds creatures casten sorcery speed is, zal die horde of notions truc niet werken. Anders zou er moeten staan put unto the battlefield ofzo.
Bozzy
7 jaren geleden
Nu? Zeker.
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top