Zacama, Primal Calamity (foil)

Zacama, Primal Calamity (foil)

Judge Gift Card
€ 60,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 60 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Vigilance, reach, trample
When Zacama, Primal Calamity enters the battlefield, if you cast it, untap all lands you control.
: Zacama deals 3 damage to target creature.
: Destroy target artifact or enchantment.
: You gain 3 life.

Kaart informatie

NaamZacama, Primal Calamity
Mana Cost
Mana value9
TypeLegendary Creature - Elder Dinosaur
SetJudge Gift Card 
RaritySpecial
Oracle tekstVigilance, reach, trample
When Zacama, Primal Calamity enters the battlefield, if you cast it, untap all lands you control.
: Zacama deals 3 damage to target creature.
: Destroy target artifact or enchantment.
: You gain 3 life.
Power9
Toughness9
ArtiestYigit Koroglu

Decks met Zacama, Primal Calamity

boosterdraft
Zacama /
door GnandtSzilard 2 maanden geleden
casual
Dazzling Dino's
door Wizzzz 28 dagen geleden
standard
Ixalan Dino
door ArendTails 7 dagen geleden

Reacties op Zacama, Primal Calamity

LordVinegar
2 jaren geleden
erg goede commander ya, heb er een decky van

heb de card ooit uit een booster getrokken die ik gratis bij een set kreeg, erg blij ben ik er mee

imprisond in the moon is een big yikes do,
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door LordVinegar
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Erg populair als Commander
BluezamX
2 jaren geleden
Deze is lekker gespiked!
LeKrutes
4 jaren geleden
Yes heb het goed
Magicfreak
4 jaren geleden
Jammer dat ik dit net te laat zie voor een inbreng van mij, Maarja volgende keer beter
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het antwoord: ja, je mag untappen en nee, je kunt de Control Magic niet destroyen .

De uitleg van de mensen die het correct hebben klopt ook! Leuk dat jullie allen meededen!
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ja, je mag je land untappen. Je cast de kaart vanuit je hand, dus dat mag.
Nee, er mag niet gesloopt worden. Je kan namelijk tijdens het resolven van spells niks casten. Het wisselen van controller gebeurt tijdens het resolven van control magic (volgens mij) en dus zal je tegenstander nooit in de gelegenheid komen om de ability te activeren als control magic een enchantment is.
offspring
4 jaren geleden
Je mag je landen untappen, want ook de naam van een kaart is een kopieerbaar onderdeel. Hoewel je Stunt Double cast onder die naam, zal hij als Zacama, Primal Calamity de battlefield op komen en checken of 'ie gecast is of niet - en het antwoord daarop is ja.

Tweede antwoord ben ik minder zeker van. Ik geloof dat je de Control Magic niet kunt destroyen, want zodra die de battlefield entert, gaat de control van Zacama, Primal Calamity naar de tegenstander. EDIT: en totdat Control Magic de battlefield entert is het geen enchantment, en kan Zacama 'm niet targeten.
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door offspring
Blasty
4 jaren geleden
Ja je mag untappen, want als een kaart refereert naar zijn eigen naam, moet je dit lezen als "this card", dus it refereert naar de Stunt Double die Zamaca is.

En Zamaca kan de aura niet slopen, er is geen moment dat de aura op de battlefield ligt en Zamaca nog van je tegenstander is. En voor die tijd is de aura geen legal target voor Zamaca's ability.
Slagbroder
4 jaren geleden
Volgens mij mag je je land niet untappen, want je cast Stunt Double en die komt in het spel als Zacama, Primal Calamity, maar je hebt Zacama zelf niet gecast, dus aan die voorwaarde is niet voldaan.

Je kan ook de Control Magic volgens mij ook niet slopen, want die gaat eerst op de stack. Als je in respons Zacama zijn tweede ability activeert, heeft hij geen legaal target, want de Control Magic is op dat moment nog geen enchantment, maar een spell op de stack.
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top