Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Cobaltius
1 maand geleden
Het is een tijdje geleden, maar wat vinden we van Sphinx of the Second Sun?

Ik speel hem zelf in een deck met een commander met een tap ability en veel untappers. Daar is het hartstike sterk omdat het mijn gameplan verdubbelt. Een 6/6 flyer met sudo vigilance maakt ook een erg goeie attacker en blocker.
Lavinius
1 maand geleden
Je hebt wel echt synergy nodig volgens mij. Acht mana is veel, misschien wat minder in commander dan in 60-card constructed, maar in Obeka et cetera kan er natuurlijk niets mis mee zijn.
Justian2002
1 maand geleden
De tandjes, blast from the past!
Ik vind deze kaart best wel aan de niche kant, vooral door de manacost. Ik zou deze niet snel spelen, tenzij het aantal upkeep triggers absurd hoog is…
Gijsneus
1 maand geleden
Deze werd laatst gespeeld en gauw kapot gemaakt toen bleek dat de Zedruu the Greathearted speler er flink van ging profiteren.

Nogal hoog in manacost maar enig om op tafel te hebben voor de shenanigans.
Cobaltius
1 maand geleden
Voor vandaag wat vinden we van Blast-Furnace Hellkite?

In mijn artifact deck die probeert te winnen door combat damage via grote artifact creatures en het is daar erg goed. Als het neer komt is het bijna altijd super impactfull en maakt het spel ook een beetje sneller.

Zijn er mensen die hem in een dragon deck spelen, en hoe goed is ie daar.
Lavinius
1 maand geleden
In een draken deck huh... Misschien wel, als je bovengemiddeld veel mana rocks speelt. Dat is misschien nog geen afschuwelijk idee nee... Daarbuiten denk ik strict in agressieve artifact decks maar dat is het dan wel volgens mij. Lijkt me wel een goede kaart daarbinnen though.
Gijsneus
1 maand geleden
Ik speel deze draak in mijn Herigast, Erupting Nullkitedeck. Prachtding. En dat je 'm op instantspeed mag spelen is heel mooi meegenomen in een multiplayer pot :-)
BluezamX
1 maand geleden
Mooie kaart als je een Thran Dynamo oid hebt liggen. Op instant speed voor RR deze neerleggen kan best hard aankomen! En er is ook een draak die artifacts steelt volgens mij, daar werkt deze ook leuk mee.
Cobaltius
1 maand geleden
Voor vandaag wat vinden we van Planar Genesis?

Lavinius
1 maand geleden
Deze kaart vind ik echt heel goed. In de early game is het een mini rampant growth, en in de late game een impulse. Ik speel hem in Katilda and Lier waar bij echt fantastisch werkt. Gewoon all round een goede rolvuller.
BluezamX
1 maand geleden
Oh ja, deze was me opgevallen ten tijde van MH3 maar ik ben 'm vervolgens helemaal vergeten. Voelt als een mooi alternatief op Rampant Growth oid.
Met 38 land op 99 kaarten heb je een 86% kans dat er minimaal 1 landje bij zit, dus als je 'm speelt als ramp whifft hij 1/7 games ongeveer. Maar ja, daar tegenover heb je wel de card draw optie, en is het een instant. Mooie kaart!
Blasty
1 maand geleden
Ik weet niet of ik hem snel zou spelen in een deck dat niet specifiek om instants/sorceries draait. Een Rampant growth speel je ook om je.mana te fixen, en je kansen zijn een stuk lager om een specifieke kleur mana te vinden.
TheRobinros
1 maand geleden
Het is wel echt heel erg een filler kaart hoor. Hij is goed, en zal ook echt wel op het lijstje terecht komen als ik een blauwgroen deck maak en nog 5 slots te vullen heb, maar wie houd ik voor de gek, het is eerder cutten vanaf 140 (of 240) dan aanvullen vanaf 95
offspring
1 maand geleden
Cool, ik heb deze denk ik ergens liggen en ik ben in mijn hoofd een beetje aan het brewen voor een Zimone, Mystery Unraveler Morph deck. Precies zo'n niche waar deze thematisch wél de juiste snaar raakt.

Heb ik voor vandaag ook weer een suggestie. Zo'n kaart die beter speelt dan dat je denkt - en in mijn Vrondiss, Rage of Ancients deck zelfs profiteert van de dice rolling. Maar is het buiten dat deck de vijf mana waard, zelfs als het een instant is?

PS: Shoutout naar Cobaltius voor het reanimeren van dit topic!
dcgardulf
1 maand geleden
het leuke aan deze kaart is dat die volgens mij ook in één klap al je landjes terug naar je hand kan doen. en in die decks werkt dat wel. verder leuke kaart om mee te gokken, of veel value kan geven als je low mana ding speelt. maar in 99% van de decks met groen speel ik deze niet. meestal wil ik 1/2 specifieke kaarten terughalen en dat kan vaak goedkoper
BluezamX
1 maand geleden
Leuke kaart als je veel instant speed effecten hebt. Als je het liefst in je eigen beurt speelt lijkt deze me niet goed genoeg, dan zijn er goedkopere sorcery speed effecten zoals Bala Ged Recovery, Eternal Witness, etc. Die kunnen misschien maar 1 kaart terughalen, maar vaak hoef ik ook niet veel meer dan dat.
TheRobinros
1 maand geleden
Pair o' Dice Lost is echt uitstekend, hij pakt je zo 5+ kaarten. Zelfs al rol je een 3 of 4 ofzo, dan nog steeds heb je alle landjes terug en twee removal pieces. Instant speed en mana is niet het probleem op het moment dat je kaarten uit je graveyard terug wil, dat is toch vaak redelijk laat in de game
Cobaltius
1 maand geleden
Ik vind Pair o' Dice Lost niet zo antrekelijk om te spelen. Ik gebruik regrowths bijna altijd om wincons terug te halen en daar is het gokken niet zo fijn. De card advantage die je krijgt door meerdere kaarten terug te brengen is goed, maar ik trek liever gewoon nieuwe kaartjes uit mijn deck.

Het idee van alle landjes terugbrengen is leuk, maar voor één meer mana heb je Aftermath Analyst en Lumra, Bellow of the Woods die ze direct op de battlefield leggen.

Ik heb wel een specefiek deckje waar ik hem wel ga uitproberen op een soitare simulator, omdat daar de wincons Crackle with Power, Jaya's Immolating Inferno en Storm King's Thunder zijn.
Cobaltius
1 maand geleden
Voor vandaag wat vinden we van Walk-In Closet // Forgotten Cellar?

Justian2002
30 dagen geleden
niet mijn meest favoriete Crucible effect, maar het heeft wel zijn waarden in het lijstje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL