Website updates and feedback

Blasty
1 maand geleden
Komt er ook ondersteuning voor dark modus?
dionytadema
1 maand geleden
De website is weer geupdate, er kunnen nu Lorcana decks gemaakt worden!

Mocht je tegen een bug aanlopen dan kan je dat natuurlijk in deze topic posten en dan los ik het zo snel mogelijk op!
 bijgewerkt door dionytadema 1 maand geleden
Justian2002
1 maand geleden
Ik heb gelijk een bug te melden (sorry…)

Bij ‘Decks met …’ staat nu een mini versie van de site op een error 500.
 bijgewerkt door dionytadema 1 maand geleden (Grote afbeelding)
dionytadema
1 maand geleden
Yes is nu gefixed, er was nog wat outdated cache
BluezamX
1 maand geleden
Ik zou het trouwens wel chill vinden als Uitgebreid Zoeken al een checkbox heeft voor "Groeperen". Qua functionaliteit voelt het niet helemaal op zijn plaats, maar ik zet 'm standaard aan bij het zoeken naar kaarten en het zou net een handeling schelen
Jan
1 maand geleden
Die knop gebruik ik zelf ook vaak, maar in onze ervaring zorgt een dergelijke standaardinstelling die bepaalde versies verbergt er ook voor dat er veel vragen komen 'of we versie X of Y toevallig ook verkopen, want die kan men niet vinden'. Het spijt me je te moeten teleurstellen, maar dit zullen we dus niet gaan doen.
BluezamX
1 maand geleden
Heel begrijpelijk, bedankt voor het snelle antwoord!
Wodi!
1 maand geleden
Ik kan de Unglued kaart Ow niet aan een deck toevoegen of vinden in de zoekbalk, ik denk dat 2 letters te weinig zijn om hits te genereren.
Is er een mogelijkheid om deze kaart wel aan een decklijst toe te voegen?
jjbvd1993
1 maand geleden
Ik gok dat ik het antwoord op deze vraag al weet, maar is er een manier om van een kaart te kijken wie hem in zijn/haar haves heeft staan? Dus stel ik wil graag een Wrath of God, is het dan mogelijk om op een manier te zien welke BoMmers er een in hun bezit hebben om te ruilen?
Ik gok dat dit echt een giga-klus is om te verwezenlijken, maar het zou wel echt een heel nuttige toevoeging zijn
Twigwalker
1 maand geleden
Dat is helaas een functionaliteit die niet op de website zal verschijnen.
jjbvd1993
1 maand geleden
Jammer maar helaas, was een leuke toevoeging geweest om makkelijker linkjes te leggen met ruilen, maar bedankt voor je antwoord!
BluezamX
24 dagen geleden
Het lukt me niet meer om een deck te verwijderen. Als ik op de knop druk krijg ik wel de pop-up, maar de pop-up doet vervolgens niks.

EDIT: Dit betrefde desktop. Op mobiel lukte het wel!
 bijgewerkt door BluezamX 24 dagen geleden
dcgardulf
15 dagen geleden
Klopt het dat berichten versturen niet meer werkt of heb alleen ik daar last van? (error 500)
dionytadema
15 dagen geleden
Sorry, het probleem met messages versturen is nu gefixt

We hebben vanochtend een flinke update gedaan waardoor de website als het goed is wat sneller is geworden

Decks verwijderen zou nu ook overal weer goed moeten gaan
 bijgewerkt door dionytadema 15 dagen geleden
dcgardulf
15 dagen geleden
als ik een bericht stuur dan verstuurt hij wel (staat vervolgens bij mijn berichten), maar het beeld blijft wel hangen.
dionytadema
15 dagen geleden
Ook die bug is nu gefixt!
BluezamX
9 dagen geleden
Volgens mij werken de rarity filters bij Uitgebreid Zoeken niet meer. Als ik de query CT = Werewolf, kleur = Red en rarity = Rare invoer krijg ik alle rode weerwolven van alle rarities te zien
dionytadema
9 dagen geleden
Goed gezien, ik zal het oplossen!

Gelukkig werkt het filteren op rarity vervolgens nog wel voor nu
Eclavyrr
5 dagen geleden
de Neon Destiny Kamigawa kaarten linken bij mij niet lekker, als ik bijvoorbeeld
Atsushi, the Blazing Sky Borderless Atsushi, kaartnummer 410 selecteer uit de dropdown lijst
dan krijg ik de link voor Atsushi, the Blazing Sky Extended Art Atsushi kaartnummer 463

De code is ook hetzelfde, beide zijn [ k]Atsushi, the Blazing Sky|cneo||[/k ]
Cassefras
1 dag geleden
Hi all,

Ik kwam op een regelpagina om een nieuwe speler te helpen op permanent uit, waarbij er maar 4 permanent types genoemd worden. Dit zijn er inmiddels 6 na de latere sets.

Waarschijnlijk is er wel meer veranderd waardoor het slim is om deze pagina's ff te controleren.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL