Ik zou het trouwens wel chill vinden als Uitgebreid Zoeken al een checkbox heeft voor "Groeperen". Qua functionaliteit voelt het niet helemaal op zijn plaats, maar ik zet 'm standaard aan bij het zoeken naar kaarten en het zou net een handeling schelen
Die knop gebruik ik zelf ook vaak, maar in onze ervaring zorgt een dergelijke standaardinstelling die bepaalde versies verbergt er ook voor dat er veel vragen komen 'of we versie X of Y toevallig ook verkopen, want die kan men niet vinden'. Het spijt me je te moeten teleurstellen, maar dit zullen we dus niet gaan doen.
Ik kan de Unglued kaart Ow niet aan een deck toevoegen of vinden in de zoekbalk, ik denk dat 2 letters te weinig zijn om hits te genereren.
Is er een mogelijkheid om deze kaart wel aan een decklijst toe te voegen?
Ik gok dat ik het antwoord op deze vraag al weet, maar is er een manier om van een kaart te kijken wie hem in zijn/haar haves heeft staan? Dus stel ik wil graag een Wrath of God, is het dan mogelijk om op een manier te zien welke BoMmers er een in hun bezit hebben om te ruilen?
Ik gok dat dit echt een giga-klus is om te verwezenlijken, maar het zou wel echt een heel nuttige toevoeging zijn
Volgens mij werken de rarity filters bij Uitgebreid Zoeken niet meer. Als ik de query CT = Werewolf, kleur = Red en rarity = Rare invoer krijg ik alle rode weerwolven van alle rarities te zien
de Neon Destiny Kamigawa kaarten linken bij mij niet lekker, als ik bijvoorbeeld Atsushi, the Blazing Sky Borderless Atsushi, kaartnummer 410 selecteer uit de dropdown lijst
dan krijg ik de link voor Atsushi, the Blazing Sky Extended Art Atsushi kaartnummer 463
De code is ook hetzelfde, beide zijn [ k]Atsushi, the Blazing Sky|cneo||[/k ]
Ik kwam op een regelpagina om een nieuwe speler te helpen op permanent uit, waarbij er maar 4 permanent types genoemd worden. Dit zijn er inmiddels 6 na de latere sets.
Waarschijnlijk is er wel meer veranderd waardoor het slim is om deze pagina's ff te controleren.