Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Website updates and feedback

piano
1 maand geleden
Alvast sorry voor mijn laatste deck toevoeging, maar kunnen we emjois niet gewoon uitzetten voor decknamen?
Het volgende deck gebruikt bijvoorbeeld emojis

Edit: Ik mijn laatste deck weer weggehaald, maar emojis misstaan echt enorm, vooral als men er een beetje misbruikt van maakt.
 bijgewerkt door piano 1 maand geleden (Volledigere reactie)
piano
1 maand geleden
Links uit het automatische level-up bericht van 4 maanden geleden werken niet meer:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk/alles-over-de-site/
thegeertfiles
1 maand geleden
Onderaan een kaart staan altijd 5 vergelijkbare kaarten. Dan kan je op een link klikken om alle vergelijkbare kaarten te zien. Als je dat doet kom je op een uitgebreid zoeken pagina. In plaats van dat de naam van de kaart onder de kaart staat, staat de set naam onder de kaart.

piano
1 maand geleden
Quote:
13 dagen geleden
Links uit het automatische level-up bericht van 4 maanden geleden werken niet meer:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk/alles-over-de-site/

Vandaag level-up, en hetzelfde bericht met dode link. (Ook deze trouwens: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk/alles-over-de-site/moderator/250)
maus
1 maand geleden
Net een berichtje gekregen dat me account naar level 14 is gegaan. (super tof natuurlijk). Maar ale links in het berichtje dat je daarbij krijgt sturen je naar een 404 pagina.

Oja. .. Nu ben ik ineens terug naar 13 met nog een hoop xp te gaan. Ook geen idee hoe dat werkt. Ik dacht ik laat het even weten.
 bijgewerkt door maus 1 maand geleden
piano
1 maand geleden
Als uitbreiding van de deck simulator te veel gevraagd is, kunnen jullie dan op zijn minst hotkeys toevoegen voor de huidige?
Ik stel voor: [D]raw en [R]efresh en [M]ulligan
MrAdrian
1 maand geleden
Quote:
7 dagen geleden
Net een berichtje gekregen dat me account naar level 14 is gegaan. (super tof natuurlijk). Maar ale links in het berichtje dat je daarbij krijgt sturen je naar een 404 pagina.

Oja. .. Nu ben ik ineens terug naar 13 met nog een hoop xp te gaan. Ook geen idee hoe dat werkt. Ik dacht ik laat het even weten.

Er zijn inderdaad wat pagina's in de helpdesk die offline zijn (dankzij mij). Ik ben bezig met een nieuwe structuur van de helpdesk pagina's!
bartist
29 dagen geleden
De trivia bij Sidisi, Brood Tyrant ziet er een beetje vreemd uit doordat de pre-release linkjes niet meer werken
MrAdrian
29 dagen geleden
Quote:
44 minuten geleden
De trivia bij Sidisi, Brood Tyrant ziet er een beetje vreemd uit doordat de pre-release linkjes niet meer werken

Ik heb ze verwijderd!
piano
25 dagen geleden
Vergelijkbare kaarten knopje werkt al een tijdje niet meer? :/
bartist
22 dagen geleden
Ik probeer bij de Build Your Card hulppagina te komen, maar ik krijg telkens een 404...
MrAdrian
19 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Ik probeer bij de Build Your Card hulppagina te komen, maar ik krijg telkens een 404...

Ik had 'm ff gesloten omdat ik de hele Magic Helpdesk aan 't omgooien ben, maar ik heb de pagina weer geopend!
dionytadema
13 dagen geleden
Zojuist is er weer een update aan de bazaarofmagic en spellenwinkel.nl geweest

Dit is een vrij grote update geweest waarin we op bijna iedere pagina aanpassingen gemaakt hebben om over te stappen op een modernere manier van het indelen van paginas. Als gebruiker merk je hier hopelijk bijna niets van maar mocht je toch een pagina tegenkomen waar je denk dat iets nu niet meer goed staat dan hoor ik het graag natuurlijk

Verder zijn we druk bezig met het werkend maken van PostNL, vezenden met postnl zal dus zeer binnenkort ook mogelijk worden
dionytadema
10 dagen geleden
En dan nu het goede nieuws.

Bazaar of magic en spellenwinkel.nl zijn vanaf nu over op verzending met PostNL!

Mocht je hierbij tegen problemen aan lopen dan horen we het graag naturlijk zodat we deze snel kunnen oplossen
bartist
9 dagen geleden
Als ik niet bovenaan de webpagina ben, dan verdwijnt mijn winkelmand achter het forum.

bijgewerkt door bartist 9 dagen geleden
piano
9 dagen geleden
^Dat gebeurd bij mij alleen vanaf 120% of meer (Firefox). Easy fix is om even naar 110% te gaan of het Community knopje te drukken.
 bijgewerkt door piano 9 dagen geleden
bartist
9 dagen geleden
Oh, ik gebruik chrome. Was vergeten dat dat belangrijke informatie is
Justian2002
4 dagen geleden
Misschien een feature waarmee men zelf de omslag van decks bepalen kan aan de hand van kaarten die erin zitten?

Nu wordt er altijd 1 kaart uit het deck als omslag genomen, en dat is bij commander altijd de commander (tenzij deze een planeswalker is...), maar soms draait een deck niet om die commander... dan is het toch leuker als zoiets kleins aangepast kan worden?
Lavinius
4 dagen geleden
+1 voor deze, lijkt me een leuke feature om toe te voegen
BluezamX
1 dag geleden
De vergelijkbare producten van sommige pagina's kloppen niet helemaal, zoals bij de Bloomburrow Bundle:
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL