Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Website updates and feedback

Jan
3 maanden geleden
Alle prijzen worden periodiek ge-update, of ze wel of niet op voorraad zijn heeft hier geen invloed op.
Flut123
3 maanden geleden
Ik krijg nu iedere keer dat ik iets in mijn winkelwagentje laat een mailtje. Komt er een optie om dit uit te schakelen?
Luc
3 maanden geleden
Die optie is er al, er is een knop afrekenen in je winkelmand. Daarna krijg je geen mails meer.
MrAdrian
3 maanden geleden
Quote:
31 minuten geleden
Die optie is er al, er is een knop afrekenen in je winkelmand. Daarna krijg je geen mails meer.


zoek je nog een baan?
Twigwalker
3 maanden geleden
Quote:
19 uren geleden
Ik krijg nu iedere keer dat ik iets in mijn winkelwagentje laat een mailtje. Komt er een optie om dit uit te schakelen?

Op dit moment nog niet, maar we werken aan een oplossing/alternatief.
Luc
3 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Die optie is er al, er is een knop afrekenen in je winkelmand. Daarna krijg je geen mails meer.


zoek je nog een baan?


Niet perse, beetje ver rijden naar de Bazaar
dionytadema
2 maanden geleden
Er is weer een update geweest, zoals altijd, vind je iets dat niet werkt zoals het moet post het dan hier dan gaan we het oplossen
Eclavyrr
2 maanden geleden
Wanneer kunnen we foil versies van Lorcana kaarten inzien en in onze wants/haves zetten?
Twigwalker
2 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Wanneer kunnen we foil versies van Lorcana kaarten inzien en in onze wants/haves zetten?


In principe kan dat al kaarten die nog ontbreken van de nieuwe(re) sets zullen we zo snel mogelijk toevoegen, maar omdat er nog geen goede bronnen beschikbaar zijn is dit helaas meer werk dan bij Magic: the Gathering.

Yzma, Scary Beyond All Reason is er bijvoorbeeld ook in foil en kan je ook als foil bij je wants of haves zetten.
 bijgewerkt door Twigwalker 2 maanden geleden
Eclavyrr
2 maanden geleden
Thanks, ik zal nog even geduld hebben.
Twigwalker
1 maand geleden
Quote:
5 dagen geleden
Thanks, ik zal nog even geduld hebben.


Alle kaarten staan nu als het goed is online
dionytadema
30 dagen geleden
We hebben weer een update gedaan, mocht je iets tegen komen post het dan vooral hier!
Lavinius
23 dagen geleden
Ik post redelijk vaak pioneer decks op de bazaar, maar ik merk dat wanneer ik nieuwe decks toevoeg, de deck count bij filters (wanneer je dus op alle decks wilt filteren op een bepaald format) al even "vast" blijkt te zitten op 742 decks, ongeacht of ik decks toevoeg. Dit is natuurlijk maar een heel klein dingetje, want je blijft de decks wel zien, maar ik vroeg me af of er een verklaring voor was.

EDIT: Never mind, je mag de post deleten. Het lijkt terug te werken
 bijgewerkt door Lavinius 23 dagen geleden
Skywise
23 dagen geleden
Quote:
2 maanden geleden
Quote:
2 maanden geleden
Ik krijg nu iedere keer dat ik iets in mijn winkelwagentje laat een mailtje. Komt er een optie om dit uit te schakelen?

Op dit moment nog niet, maar we werken aan een oplossing/alternatief.

Is hier al een update over? Ik heb nooit ergens een opt-in gezien waarmee ik toestemming kon geven voor zulke mails, maar krijg ze aan de lopende band.
 bijgewerkt door Skywise 23 dagen geleden
jelmerz77
23 dagen geleden
Sinds de update, heb ik als ik een topic wil aanpassen of een reactie wil aanpassen dat de pagina niet meer ververst na de aanpassing.
Je ziet de aanpassing opslaan knop licht verkleuren maar verder blijft de pagina hangen.
Als ik de internet browser/pagina ververs via de button in de taakbalk dan ververst de pagina gewoon incl aanpassingen.
Twigwalker
22 dagen geleden
Quote:
16 uren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Quote:
2 maanden geleden
Ik krijg nu iedere keer dat ik iets in mijn winkelwagentje laat een mailtje. Komt er een optie om dit uit te schakelen?

Op dit moment nog niet, maar we werken aan een oplossing/alternatief.

Is hier al een update over? Ik heb nooit ergens een opt-in gezien waarmee ik toestemming kon geven voor zulke mails, maar krijg ze aan de lopende band.

Het staat hoog op de prioriteiten lijst, maar de IT capaciteit is beperkt, nog even geduld helaas.
jjbvd1993
17 dagen geleden
Als je bij een willekeurige magic set door de kaarten kijkt, heb je de opties want/have/verkopen erbij staan, en ook gelijk de hoeveelheid die je hebt/wilt. Is het toevallig mogelijk om ditzelfde te doen bij de wants van een ander persoon? Dus als ik door de wants van pietje scroll, ik precies kan zien welke ik zelf heb aangeklikt als want/have/verkopen? Geen idee of het moeilijk is om te implementeren, voor mij als IT leek klinkt het redelijk simpel
BluezamX
8 dagen geleden
Ik werd bij een event van de wachtrij verplaatst naar de deelnemers (woehoe!!!), maar daar heb ik geen notificatie van gekregen. Ik checkte het toevallig zelf, anders was ik zaterdag niet op komen dagen.
Zou hier een email notificatie voor kunnen worden toegevoegd?
Twigwalker
8 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik werd bij een event van de wachtrij verplaatst naar de deelnemers (woehoe!!!), maar daar heb ik geen notificatie van gekregen. Ik checkte het toevallig zelf, anders was ik zaterdag niet op komen dagen.
Zou hier een email notificatie voor kunnen worden toegevoegd?


Ja, die staat zeker op de agenda Wanneer het live gaat weet ik helaas nog niet
BluezamX
8 dagen geleden
Alright, goed om te horen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top