Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Volgens mij zit er een bug in de alerts... Er zijn vrijdag diverse kaarten weer op voorraad gekomen waarvoor ik op het belletje had geklikt, maar ik heb geen mails gehad en de kaarten staan nog steeds in het alerts overzicht alsof ze niet op voorraad zijn (maar dat zijn ze dus wel, ze zitten zelfs in mijn winkelwagentje).
Heb het even onderzocht maar alles lijkt normaal te werken, misschien waren het hele populaire kaarten, als die dan beschikbaar komen krijgt niet iedereen die een alert heeft direct een mail, mails worden gebasserd op weer beschikbare vooraad in batches verstuurt.
Volgens mij loopt er iets niet lekker in de berichten.
Ik heb normaal 12 paginas met historie en zie er nu maar 1.
De layout is ook raar en onderaan staat ergens een server error.
Ook als ik een berichtje stuur blijft ie hangen na het indrukken van de verzendknop.
En als ik dan via een omweg weer naar mijn berichten terug ga zie ik dat ie verzonden is.
Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken?
Een account die op privé staat, kun je geen PM sturen, maar met wat eenvoudig knip- en plakwerk kun je alsnog de berichtenpagina bereiken en een bericht sturen.
Als je iemand zijn/haar BoM spot bezoekt, gaat de teller van het aantal decks niet verder dan 24.
Heeft de Magic: the Gathering - Avatar: The Last Airbender Bundle een prijsfout? 95 euro en dan zeggen aanbieding? Dat kan toch niet kloppen? Zo'n bundle is toch max 85 euro als ze speciale bundles zijn? en 64,95 als ze in de aanbieding zijn?
Nog wat dingen die mij opvielen maar niet zeer boeiend zijn:
- Unnatural Selection staat als default op foil als je hem aan een deck toevoegt.
- Als ik Planeshift in de zoekbalk invoer, krijg ik geen hit naar de set, terwijl dat bijv. voor Invasion en Apocalypse wel het geval is.
^Beta, 4th, 6th, Ice age, Legends worden niet herkent.
^^The Dark werkt wel, maar wordt niet laten zien als je naar "Dark" zoekt.
^^Arabian Nights en Fallen Empires hebben kuren: alleen bij de eerste 3-6 letters krijg je een hit te zien.
^^Urza's Saga wordt niet laten zien als je Urza zoekt, maar Destiny en Legacy wel.
Ik ga het niet verder bekijken, maar hits bij het zoeken naar sets is dus heel inconsistent.
Heeft de Magic: the Gathering - Avatar: The Last Airbender Bundle een prijsfout? 95 euro en dan zeggen aanbieding? Dat kan toch niet kloppen? Zo'n bundle is toch max 85 euro als ze speciale bundles zijn? en 64,95 als ze in de aanbieding zijn?
Populaire set en bundles zijn tegenwoordig helaas een stuk gelimiteerder dan vroeger. De bundle begon op €80 maar was al snel €100 normale prijs in de voorverkoop. Geen prijsfout dus.
Nog wat dingen die mij opvielen maar niet zeer boeiend zijn:
- Unnatural Selection staat als default op foil als je hem aan een deck toevoegt.
- Als ik Planeshift in de zoekbalk invoer, krijg ik geen hit naar de set, terwijl dat bijv. voor Invasion en Apocalypse wel het geval is.
^Beta, 4th, 6th, Ice age, Legends worden niet herkent.
^^The Dark werkt wel, maar wordt niet laten zien als je naar "Dark" zoekt.
^^Arabian Nights en Fallen Empires hebben kuren: alleen bij de eerste 3-6 letters krijg je een hit te zien.
^^Urza's Saga wordt niet laten zien als je Urza zoekt, maar Destiny en Legacy wel.
Ik ga het niet verder bekijken, maar hits bij het zoeken naar sets is dus heel inconsistent.
Unnatural Selection is omdat de non-foil niet op voorraad is nu (en de foil wel).
Bij het zoeken naar set namen kan het helpen als je een deel zoekt bijvoorbeeld 'ce ag' voor ice age of 'aneshi' voor planeshift. Desondanks waardevolle feedback, dankjewel.
Misschien doe ik iets verkeerd, maar het 2HG Prerelease event van zondag de 18e bij de BoM zie ik wel staan als ik filter op 'Magic the Gathering ', maar niet als ik filter op 'Sealed'.
Misschien doe ik iets verkeerd, maar het 2HG Prerelease event van zondag de 18e bij de BoM zie ik wel staan als ik filter op 'Magic the Gathering ', maar niet als ik filter op 'Sealed'.
Een event kan maar onder 1 categorie vallen. 2HG en sealed zijn verschillende categorieën en dus kun je hem niet onder sealed vinden helaas.