Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gezocht: Spelers in de Achterhoek

henkdetenk
10 maanden geleden
Hoi allemaal,

Ik ben (of eigenlijk wij zijn) op zoek naar spelers in de buurt van Doetinchem en omstreken. Ik zelf speel al weer Magic sinds Shadows over Innistrad, na een pauze sinds Invasion. Ik speel meestal casual EDH met twee andere jongens uit de buurt, maar het zou lachen zijn om wat meer mensen te vinden. We zijn ook bezig om bij onze lokale bordspellenclub een vaste groep commander spelers van de grond te krijgen. We komen ook eens in de zoveel tijd bij elkaar om te draften, en ik heb zelf ook een draft cube gebouwd, dus dat is ook altijd leuk.

Maar er moeten toch meer mensen zijn in deze uithoek van het land die Magic spelen? 😅
Zombie
9 maanden geleden
Hoi!

Ik maak deel uit van een casual EDH speelgroep waarvan bijna iedereen in regio Arnhem/Nijmegen woont. Inmiddels zijn we al met z'n dertienen en we spreken regelmatig af (niet met de hele groep ), waarvan meerdere keren per jaar in Zevenaar en Duiven (waar ik woon), dus dat is niet zo ver van Doetinchem We willen ook nog wel eens een sealed toernooitje doen als er een leuke set uitkomt en er zijn een paar mensen met die ook nog andere decks hebben dan EDH, maar EDH voert wel echt de boventoon.

Laat maar weten als het je leuk lijkt om een keer kennis te maken en een paar potjes te spelen
Nicky0077
2 maanden geleden
Hey Henk,

Ik en mijn vriendin wonen in Spijk (Naast zevenaar) en zijn ook opzoek naar mensen om magic mee te doen, we spelen het pas sinds Januarie maar vinden het super leuk en zoeken daarom meer mensen om mee te spelen ik hoor graag of je nog op zoek bent of het leuk lijkt om een keertje te spelen.

Groetjes,
Nick Rademakers
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top