Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Arcanis the Omnipotent

Arcanis the Omnipotent

Onslaught
€ 1,90

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

: Draw three cards.
: Return Arcanis the Omnipotent to its owner’s hand.

Kaart informatie

NaamArcanis the Omnipotent
Mana Cost
Mana value6
TypeLegendary Creature - Wizard
SetOnslaught  
RarityRare
Oracle tekst: Draw three cards.
: Return Arcanis the Omnipotent to its owner’s hand.
Power3
Toughness4
FlavortekstHe has journeyed where none have been before. Now he returns to ensure that none follow.
Artiest Justin Sweet

Decks met Arcanis the Omnipotent

commander
Minn
door jmw1992 17 uren geleden
commander
Thassa
door jmw1992 20 uren geleden
boosterdraft
magieurs
door wilco123nl 2 maanden geleden

Reacties op Arcanis the Omnipotent

Antonique70
6 jaren geleden
Onsterfelijke combinatie met veel creatures= The Locust God + Arcanis the Omnipotent (niet helemaal onsterfelijk maar wel de mogelijkheid om ze te reviven )
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Dat werkt zeker! Stel iemand cast een Flame Javelin op Arcanis. Je kunt dan reageren door de tweede ability te activeren. Dan gaat hij terug naar je hand en de Javelin wordt daarna gecounterd door de spelregels omdat zijn target niet meer legaal is. Je kunt daarna de Arcanis opnieuw casten.
Herax
8 jaren geleden
Daar is die wel voor bedoeld ja
magicsoul
8 jaren geleden
vraagske over zijn 2de effect kun je hem zo redden van de dood?
Skywise
8 jaren geleden
Ah, bedankt voor de reactie(s) Arcanis kan dan in ieder geval van mijn lijstje af voor mijn Sedris EDH.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Graag gedaan!
beany
8 jaren geleden
ah ik dacht dat unearth nog wel af ging dara zat het dus
het is duidelijk dank je
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Nee, want wat ik zeg is dat het "exile voor altijd" effect van Unearth niet afgaat, omdat het niet van toepassing is. Unearth zegt "exile het in plaats van dat het ergens anders naar toe gaat". Maar het gaat niet ergens anders heen, dus Unearth doet helemaal niks. Dus je volgt gewoon de instructies van Cloudshift, namelijk exile en return. En als hij returned, dan is het een gloednieuw creature dat nooit unearth is geweest.
beany
8 jaren geleden
ja maar hij exiled nu voor altijd inplaats van het cloudshift effect toch?
(dat hij nu exiled is door unearth ability en niet door cloudshift waardoor het return effect ook weg zou zijn)
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Dat komt omdat Unearth dit doet: "...If it would leave the battlefield, exile instead of putting it anywhere else..."

Dus als je een creature dat geunearth is exiled, dan gebeurt dat gewoon. Want Unearth zeg "exile het in plaats van ergens anders naartoe". Maar hij gaat niet ergens anders naartoe, hij gaat al naar exile! Dus dat gebeurt gewoon. Er is geen "exile hem in plaats van hem te exilen" . Dat is de reden dat dit wel werkt.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top