Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Circular Logic

Circular Logic

Torment
€ 1,70

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Counter target spell unless its controller pays for each card in your graveyard.
Madness (If you discard this card, you may cast it for its madness cost instead of putting it into your graveyard.)

Kaart informatie

NaamCircular Logic
Mana Cost
Mana value3
TypeInstant
SetTorment  
RarityUncommon
Oracle tekstCounter target spell unless its controller pays for each card in your graveyard.
Madness (If you discard this card, you may cast it for its madness cost instead of putting it into your graveyard.)
Artiest Anthony S. Waters

Decks met Circular Logic

legacy
Control Madness
door Ugin236 5 dagen geleden
legacy
Madness Beans
door Ugin236 7 maanden geleden
legacy
Madness
door Ugin236 1 jaar geleden

Reacties op Circular Logic

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ah juist! Dan is het wel relevant ja
ubes
12 jaren geleden
Het is relevant dat Circular Logic, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, zichzelf niet meetelt als een kaart in de GY omdat hij pas na het tellen in de GY komt.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Waarom is dat relevant voor deze vraag? Hij moet een kaart discarden door Mind Peel. Hij discard Circular Logic. Omdat hij hem discard, mag hij hem casten voor zijn Madness cost. Maar hij kan niet de Mind Peel counteren, want die is al resolved.
munio
12 jaren geleden
relevant: een spel die gecast wordt bevindt zich op het moment van casten op een aparte zone (de stack) en dus niet in je hand
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Counteren betekent dat de spell geen effect heeft. Als jij door het effect van de kaart moet discarden en daarmee kunt counteren...ja, dan ben je te laat .
Saint
12 jaren geleden
Kan je met de Madness een Mind Peel counteren? Of ben je dan te laat
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top