Gifts Ungiven (foil)

Gifts Ungiven (foil)

From the Vault: Exiled
€ 3,00

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

  • Spaar 3 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Search your library for up to four cards with different names and reveal them. Target opponent chooses two of those cards. Put the chosen cards into your graveyard and the rest into your hand. Then shuffle your library.

Kaart informatie

NaamGifts Ungiven
Mana Cost
Mana value4
TypeInstant
SetFrom the Vault: Exiled  
RarityMythic
Oracle tekstSearch your library for up to four cards with different names and reveal them. Target opponent chooses two of those cards. Put the chosen cards into your graveyard and the rest into your hand. Then shuffle your library.
Artiest D. Alexander Gregory

Decks met Gifts Ungiven

commander
Callaphe Voltron
door Naut19280 4 maanden geleden
commander
Sticky-Jumper
door matte-klopper 1 maand geleden
commander
Dalakos
door Naut19280 4 maanden geleden
boosterdraft
Storm
door Tvm2109 1 jaar geleden

Reacties op Gifts Ungiven

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Deze kaart is vanaf 23 januari niet meer restricted in Vintage.
marcoboth
9 jaren geleden
De trigger kan niet op de stack gaan terwijl je de spell aan het resolven bent. Je zoekt dus vier kaarten, 2 van die kaarten gaan naar de graveyard en de rest in je hand. Dan is de gifts resolved en wordt deze in de graveyard gelegd. Daarna gaan alle triggers af van de kaarten die in de graveyard zijn beland (of daardoor triggeren). De gifts wordt dus meegeschuffeld.
Rensdus
9 jaren geleden
Wat gebeurt er wanneer ik met gift 4 creatures zoek, waaronder een van de mythic Eldrazi, en een van deze Eldrazi naar mn graveyard wordt gestuurd?
Shuffelt gifts dan wel of niet mee terug mijn library in?
Oftewel, ligt gifts al in m'n graveyard wanneer de "when (...) is put into a graveyard from anywhere, its owner shuffles his or her graveyard into his or her library." trigger van de Eldrazi afgaat?
 Bijgewerkt 6 maanden geleden door Rensdus
JT
10 jaren geleden
Oke, dat maakt hem voor bepaalde decks wel een stuk handiger. Helaas is ie in EDH gebanned, maar dat is misschien maar goed ook (ze zullen er vast iets harder over nadenken dan ik )
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Klopt!
JT
10 jaren geleden
Dus je mag er ook 2 zoeken en die gaan dus automatisch naar je grafbak, omdat je tegenstander er 2 moet kiezen?...
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Crap, de Oracle was inderdaad niet uptodate bij alle versies! Excuses . Nu wel!
StanleyW
10 jaren geleden
Wel vreemd dat ze dan bij de nieuwste versie () een nieuwe verwoording gebruiken, terwijl volgens de Oracle de oude verwoording al goed was.

Edit: volgens Wizards moet de Oracle text ook 'up to four' zijn, dus dat staat hier nog verkeerd!
 Bijgewerkt 6 maanden geleden door StanleyW
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Alle versies van een kaart doen altijd exact hetzelfde. Het maakt niet uit of er verschillende tekst op staat, er is altijd maar 1 waarheid. En die waarheid is de Oracle tekst, die onder de kaart staat. Dat, en alleen dat, is de tekst die op de kaart staat .
Green14
10 jaren geleden
Vraagje:

In de en de MM versie staat 'up to', terwijl dat niet het geval is bij de versie. Mag je alsnog 2 kaarten opzoeken bij de versie?
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top