Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Lightning Greaves (Double Masters) (foil)

Lightning Greaves (Double Masters) (foil)

The List
€ 8,80

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
  • Spaar 8 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Equipped creature has haste and shroud. (It can't be the target of spells or abilities.)
Equip

Kaart informatie

NaamLightning Greaves
Mana Cost
Mana value2
TypeArtifact - Equipment
SetThe List  
RarityUncommon
Oracle tekstEquipped creature has haste and shroud. (It can't be the target of spells or abilities.)
Equip
FlavortekstAfter lightning struck the cliffs, the ore became iron, the iron became steel, and the steel became greaves. The lightning never left.
Artiest Jeremy Jarvis

Decks met Lightning Greaves

boosterdraft
sidisi
door FR8G 4 dagen geleden
commander
sram
door Arobos 1 dag geleden
commander
Spellslinger
door Kaiso 4 dagen geleden
commander
Snakes go boom
door Daaner001 8 dagen geleden

Reacties op Lightning Greaves

Blasty
2 jaren geleden
Nee, je kunt niet unequippen zonder een tweede creature.
TheRobinros
2 jaren geleden
Nee, je kan niet zomaar een equipment unequippen. Je moet dus een tweede creature hebben om de Lightning Greaves even aan te hangen, zodat je je eerste creature mag targeten
SceneFizza
2 jaren geleden
Ahh nice. Dank je voor de snelle reactie!

Edit: Dan maar meteen de vervolg vraag, stel er is geen creature B, kan ik dan alsnog de unequip en equip actie uitvoeren?
 Bijgewerkt 13 dagen geleden door SceneFizza
TheRobinros
2 jaren geleden
Ja hoor, dat is een volledig legale actie!
SceneFizza
2 jaren geleden
Hypotetische vraag:

Ik heb 2 creatures op de battlefield liggen precombat mainfase(creatures: A en B) waarvan A is equipped met Lightning Greaves.
Nu wil ik zelf A targetten om deze te mutaten, dus ik unequip A en ik equip B, als een sorcery. (Dat is een legal actie, toch?)
Ik mutate me A.
Kan ik nu me Lightning Greaves weer van B naar A terug brengen in dezelfde fase?
Zo niet, wanneer kan dat dan weer wel?
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Het heeft puur met beschikbaarheid te maken. Omdat elke Double Masters booster twee foils bevat, en er een redelijk aantal foils via de VIP boosters op de markt zijn gekomen, is er gewoon veel aanbod. Vandaar de lagere prijs.
maus
2 jaren geleden
Hoe komt het dat sommige kaart foil goedkoper zijn? Komt dit door het 'pringle effect'?
damod87
3 jaren geleden
Nice
n4ppy
5 jaren geleden
Target is target als er target op staat
Dordledum
5 jaren geleden
had ik toch gelijk. Kwam langs in een casual potje laatst.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top