Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mizzix's Mastery

Mizzix's Mastery

Outlaws of Thunder Junction Commander
€ 1,10

Op voorraad. Nu besteld, woensdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
Spelpunten Spektakel - nog 6 dagen geldig
Scoor tot wel 5x zoveel spelpunten bij jouw aankopen! Met spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Exile target card that's an instant or sorcery from your graveyard. For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.
Overload (You may cast this spell for its overload cost. If you do, change "target" in its text to "each.")

Kaart informatie

NaamMizzix's Mastery
Mana Cost
Mana value4
TypeSorcery
SetOutlaws of Thunder Junction Commander  
RarityRare
Oracle tekstExile target card that's an instant or sorcery from your graveyard. For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.
Overload (You may cast this spell for its overload cost. If you do, change "target" in its text to "each.")
Artiest Dan Murayama Scott

Reacties op Mizzix's Mastery

xEternalTears
10 maanden geleden
Als je er de sorcery/instant mee cast die Codie triggert, is het net een Twincast
Luc
10 maanden geleden
Hmm in dat geval is het natuurlijk de vraag of het een goeie include is. Je wil er liever niet in cascaden want het overload effect is vele malen beter er van uitgaande dat je graveyard vol zit. De kans dat je er in cascade is natuurlijk niet zo heel groot.
BluezamX
10 maanden geleden
Vanuit de Gatherer pagina van Codie:
"If you cast a spell "without paying its mana cost," you can't choose to cast it for any alternative costs. You can, however, pay additional costs. If the card has any mandatory additional costs, you must pay those to cast the spell."

En regel 702.96a:
"You may choose to pay [cost] rather than pay this spell’s mana cost", AKA een alternative cost.

Dit werkt dus inderdaad niet om de redenen die je zelf al gaf
 Bijgewerkt 13 dagen geleden door BluezamX
Lavinius
10 maanden geleden
Ik neem ook aan van niet, om precies de reden die je aangeeft.
Luc
10 maanden geleden
Mag ik deze kaart overloaded casten als ik hem exile door de ability van Codie, Vociferous Codex? Ik vermoed van niet want casting without paying it's mana cost houdt meestal in dat je geen alternatieve cost kan/mag betalen. Ik kan het alleen niet direct vinden dus vandaar hier de vraag aan de spelers die wat beter in de regels zitten
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top