Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Reliquary Tower (#1536) (Fallout: Points of Interest) (borderless)

Reliquary Tower (#1536) (Fallout: Points of Interest) (borderless)

Secret Lair Drop Series
€ 0,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
Spelpunten Spektakel - nog 6 dagen geldig
Scoor tot wel 5x zoveel spelpunten bij jouw aankopen! Met spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

You have no maximum hand size.
: Add .

Kaart informatie

NaamReliquary Tower
Mana Cost
Mana value
TypeLand
SetSecret Lair Drop Series  
RarityRare
Oracle tekstYou have no maximum hand size.
: Add .
Artiest AKQA

Reacties op Reliquary Tower

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het is nog niet helemaal bekend wanneer WotC de promo op gaat sturen, en zijn allerlei vertragingen daar.

Maar als ze er zijn komt er een event, en daar kun je er aan komen!
Stalkative
3 jaren geleden
Is die promo eigenlijk al beschikbaar? En zo niet, is het al duidelijk wanneer wel?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Reliquary Tower toegevoegd!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je mag in die stap geen spells casten want je krijgt geen priority. Er zijn wel een aantal uitzonderlijke uitzonderingen die de cleanup step opnieuw laten starten, en dan zou het inderdaad wel moeten. Maar dat komt echt extreem zelden voor.
n4ppy
5 jaren geleden
Als iemand een Through the Breach speelt in stap 514.3a? En hij legt een Tarmogoyf neer
De stack loopt dan leeg (breach gaat af, tammy op de battle field, de Reliquary mirror wordt weer een mirror mirror)
Dan is er weer een cleanup step.

Dan wel naar 7 kaarten en tammy blijft liggen tot einde volgende beurt?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Heel goed, BuidingMage, dat is inderdaad het correcte antwoord

Sorry, Magicfreak, mijn trucje werkt toch wel
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
514. Cleanup Step
514.1. First, if the active player’s hand contains more cards than their maximum hand size (normally seven), they discard enough cards to reduce their hand size to that number. This turn-based action doesn’t use the stack.
514.2. Second, the following actions happen simultaneously: all damage marked on permanents (including phased-out permanents) is removed and all “until end of turn” and “this turn” effects end. This turn-based action doesn’t use the stack.
514.3. Normally, no player receives priority during the cleanup step, so no spells can be cast and no abilities can be activated. However, this rule is subject to the following exception:
514.3a At this point, the game checks to see if any state-based actions would be performed and/or any triggered abilities are waiting to be put onto the stack (including those that trigger “at the beginning of the next cleanup step”). If so, those state-based actions are performed, then those triggered abilities are put on the stack, then the active player gets priority. Players may cast spells and activate abilities. Once the stack is empty and all players pass in succession, another cleanup step begins.

Allebei in dezelfde step, maar je moet eerst discarden en daarna gaat "until end of turn" pas af. Dus je hoeft niet te discarden.
 Bijgewerkt 13 dagen geleden door BuidingMage
Magicfreak
5 jaren geleden
Je hoeft niet de discarden naar 7, omdat hij tot aan het eind van de beurt de toren blijft, en de clean-up phase is voor het einde van de beurt. Lijkt mij vrij logisch

edit: heb net ressearch gedaan naar de ending phase, en wat blijkt: de ending fase is de laatste phase van een beurt. In de ending fase zitten de end step en de clean-up phase, eerst de end step, en dan de clean-up phase. Ik denk dus toch dat je moet discarden naar 7, omdat "until end of turn" volgensmij telt tot aan de end step, en daarna is dus nog de clean-up phase.
Pech gehad, je trucje werkt niet Mark
 Bijgewerkt 13 dagen geleden door Magicfreak
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Regelvraag van de dag:

Je tegenstander heeft een Reliquary Tower liggen en je cast een Mirage Mirror en activeert deze om er een kopie van de Tower van te maken. Je hebt 10 kaarten op hand. Moet je discarden naar 7 op het einde van je beurt of niet? En waarom wel of niet?
BuidingMage
5 jaren geleden
Die promo is niiiiiiice!!!
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top