Rith, the Awakener

Rith, the Awakener

Phyrexia vs. the Coalition
€ 0,60

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Gaat goed samen met

€ 1,10

Productbeschrijving

Flying
Whenever Rith, the Awakener deals combat damage to a player, you may pay . If you do, choose a color, then put a 1/1 green Saproling creature token onto the battlefield for each permanent of that color.

Kaart informatie

NaamRith, the Awakener
Mana Cost
Mana value6
TypeLegendary Creature - Dragon
SetPhyrexia vs. the Coalition 
RarityRare
Oracle tekstFlying
Whenever Rith, the Awakener deals combat damage to a player, you may pay . If you do, choose a color, then put a 1/1 green Saproling creature token onto the battlefield for each permanent of that color.
Power6
Toughness6
ArtiestCarl Critchlow

Decks met Rith, the Awakener

commander
Ravos and Tana
door Roelie76 1 maand geleden
commander
Dragons
door vis_eric 7 dagen geleden
commander
Rith Tokens
door Dorian 7 maanden geleden

Reacties op Rith, the Awakener

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Tokens tellen mee. De kleuren mana in de mana cost bepalen de kleur van de kaart, maar ook abilities die zeggen dat een kaart een bepaalde kleur is. Een Tukatongue Thallid maakt een GROEN Saproling token, dus die is groen, ook al heeft hij geen mana cost.
MartinaSmit
6 jaren geleden
tellen tokens ook mee als een permanent met een kleur? (bijv. tellen 2 groene saprolings mee als groene permanents? of tellen alleen de kaarten die een kleur in de mana kosten hebben mee als een gekleurde permanents?)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Mooi is dat, al die dingen die je zelf verzon toen je pas net speelde . Ik heb eens een tegenstander gehad die Necropotence castte...op mij. Dus toen had ik hem bij mij liggen en kon ik geen kaarten meer pakken omdat ik nog maar op 4 leven stond . Wisten wij veel .

En FYI: Op de Legendary pagina staat hoe het nu werkt .
Nerfy
7 jaren geleden
Ah Rith, the Awakener mijn favoriete kaart, toen we maar wat verzonnen omtrent legendary-regels
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ook die van je tegenstander, anders had er wel "permanents of that color you control" gestaan .
Dordledum
7 jaren geleden
permanents you control? of ook van je tegenstander?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Correct. Een permanent is een kaart op de battlefield.
Twigwalker
7 jaren geleden
Permanents zijn alleen kaarten die op de battlefield liggen. Als een bijvoorbeeld een creature in je graveyard ligt is het een creature card geen creature en dus ook een permanent card geen permanent. Verder is alles wat op het veld blijft liggen een permanent, let wel op dat landen geen color hebben en dus ook niet meetellen voor Rith.
paulerikedelman
7 jaren geleden
Wat bedoelen ze met "for each permanent of that color". Is dat voor elke permanent op de battlefield? Of telt graveyard ook mee ofzoiets?
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top