Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Thunderfoot Baloth

Thunderfoot Baloth

Commander Anthology
€ 1,50

Op voorraad. Nu besteld, dinsdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
Spelpunten Spektakel - nog 1 dag geldig
Scoor tot wel 5x zoveel spelpunten bij jouw aankopen! Met spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Trample
Lieutenant — As long as you control your commander, Thunderfoot Baloth gets +2/+2 and other creatures you control get +2/+2 and have trample.

Kaart informatie

NaamThunderfoot Baloth
Mana Cost
Mana value6
TypeCreature - Beast
SetCommander Anthology  
RarityRare
Oracle tekstTrample
Lieutenant — As long as you control your commander, Thunderfoot Baloth gets +2/+2 and other creatures you control get +2/+2 and have trample.
Power5
Toughness5
FlavortekstIf you hear it, it's too late.
Artiest Marco Nelor

Reacties op Thunderfoot Baloth

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Dat heeft niet zoveel met de vraag te maken, maar klopt wel . Je Background kan in dat geval ook commander damage doen
LeKrutes
1 jaar geleden
Als je jouw background veranderd in een creature met Opalescence bijvoorbeeld. Dan geld de background regel ook voor de background kaart zelf.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Dat is helemaal correct. Als de Background je Commander is (en je andere dus een "Choose a background" Commander is), dan geldt die als je Commander en dat is goed genoeg voor Lieutenant.
Lavinius
1 jaar geleden
Ik denk het wel, er staat "You can have a background as a second commander" op de kaarten met rules text over de background. Dus lieutenant werkt zowel met partner als background.
Maar iemand mag me altijd verbeteren
Blasty
1 jaar geleden
Geldt Lieutenant ook als ik een Background op tafel heb zoals Hardy Outlander?
 Bijgewerkt 19 dagen geleden door MagnusMagicus
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik heb deze net in mijn The Mimeoplasm deck gedaan. In het allerslechtste geval zijn het 5 +1/+1 counters . En als ik van Ooze the Boss een kopie hiervan maak, dan is het een 7/7 trample met liefst iets van 13 +1/+1 counters (Krosan Cloudscraper mee exilen) . En als ik hem gewoon speel, dan geeft hij al mijn creatures, inclusief Commander, +2/+2 en trample en is het zelf een 7/7 trampler. Kan ik me geen buil aan vallen dacht ik zo .
bramtheeven
9 jaren geleden
@GBerg you can read my mind ik ga deze zeker in mn riku edh deck spelen
GBerg
9 jaren geleden
Misschien dat ik toch maar een keer een Riku of Two Reflections deckje ga maken met deze er in...
JT
9 jaren geleden
Oei, dan heb geef je al je beesten (als je de kickercost betaald) +10/+10 trample...
Deze kaart gaat zeker wel een deck van mij in, maar ben nog niet uit welke. Ik twijfel of ie voor mijn token deck goed genoeg is, boost ze wel, maar betekent wel dat ik een tokenmaker minder zal hebben waarschijnlijk..
bramtheeven
9 jaren geleden
toch leuk die lieutenant kaarten, deze bijvoorbeeld met Rite of Replication
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top