Tormod's Crypt

Tormod's Crypt

Chronicles
€ 1,20

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

, Sacrifice Tormod’s Crypt: Exile all cards from target player’s graveyard.

Kaart informatie

NaamTormod's Crypt
Mana Cost
Mana value0
TypeArtifact
SetChronicles  
RarityCommon
Oracle tekst, Sacrifice Tormod’s Crypt: Exile all cards from target player’s graveyard.
FlavortekstThe dark opening seemed to breathe the cold, damp air of the dead earth in a steady rhythm.
Artiest Christopher Rush

Decks met Tormod's Crypt

modern
Alied Fires V4
door Meessy 9 dagen geleden
modern
Goblin 8wack
door ArendTails 2 dagen geleden
commander
Bear real ++
door timwes01 24 dagen geleden
commander
Bear
door timwes01 24 dagen geleden

Reacties op Tormod's Crypt

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Je moet kijken hoelang de kaart op de battlefield ligt, niet hoelang het toevallig ook een creature is. Als jij een Rakdos Keyrune hebt liggen die al vanaf het begin van jouw beurt bij jou ligt en je maakt er een creature van, dan mag die aanvallen.
Blasty
10 jaren geleden
Inderdaad als het die beurt op de battlefield is verschenen. Als de kaart vanaf het begin van de beurt onafgebroken op je battlefield heeft gelegen en je besluit er een creature van te maken, heeft die geen last van summoning sickness.
Madhofd
10 jaren geleden
@Fjaulnir

Dat klinkt eigenlijk best vreemd... Aangezien het een creature wordt untill end of turn. Dus je kan er nooit mee aanvallen..? Of gewoon niet in de beurt dat je het artifact speelt..?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Alleen creatues hebben last van "summoning sickness". Die kunnen niet aanvallen, of een ability met of gebruiken. Dit is geen creature, dus je mag hem direct activeren.
Fjaulnir
11 jaren geleden
Ja. Alleen als iets een creature is (of wordt) moet je een beurt wachten; anders kun je het direct activeren.

(voorbeeld van dat laatste; een Rakdos Keyrune kun je meteen als je hem gespeeld hebt, al gebruiken om of mana te maken.
Maar als je betaalt om er een creature van te maken, kun je er die beurt nog niet mee aanvallen.)


Maar deze kun je dus direct gebruiken.
royalroy1990
11 jaren geleden
kun je deze meteen sacce? als je hem op tafel gooit?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Er valt omheen te spelen, maar dat is wel lastig. Gelukkig maar, want Dredge is stom .
SynysterGates
11 jaren geleden
Geen leuke kaart om tegenaan te lopen als je een Dredge-deck speelt
Mats17
11 jaren geleden
Er zit er weer eentje tussen hoor! Er moet altijd 1 kaart in de set zijn niet het verpest voor Splinterfright
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Is nog steeds een goede kaart, al gebruik ik meestal liever Relic of Progenitus, zeker in multiplayer.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top