Verduran Enchantress (foil)

Verduran Enchantress (foil)

7th Edition
€ 290,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 290 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Whenever you cast an enchantment spell, you may draw a card.

Kaart informatie

NaamVerduran Enchantress
Mana Cost
Mana value3
TypeCreature - Human Druid
Set7th Edition 
RarityRare
Oracle tekstWhenever you cast an enchantment spell, you may draw a card.
Power0
Toughness2
Flavortekst“Each spell has its own song, and the enchantress knows the dance for each.”
ArtiestRob Alexander

Reacties op Verduran Enchantress

JT
8 jaren geleden
Thanks, achteraf kwamen ze me wel bekend voor, maar goed, dank je.
Alleen de puresteel is iets te specifiek.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Juist, die zijn er dus wel . Er is ook nog Riddlesmith en als je specifiek met Aura/Equipment werk: Kor Spiritdancer/Puresteel Paladin.
JT
8 jaren geleden
Ik zoek eigenlijk een witte of blauwe variant van deze kaart voor mijn Hanna, Ship's Navigator EDH deck, maar die is er zeker niet?...(of zoiets met artifacts)
 Bijgewerkt 2 jaren geleden door JT
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ja, dat klopt. Voor 1999 waren de spelregels op een aantal vlakken anders (onduidelijker ook ). Je had toen nog "succesfully cast". Dat bestaat niet meer.
Blasty
10 jaren geleden
Volgens mij is dat wel anders geweest vroeger, of niet?

Ik speelde het wel op deze manier (Geen trigger op countered spells).
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ja, een spell Casten betekent dat je de kaart op de stack legt, de mana cost betaalt en eventueel targets aanwijst als de spell daarom vraagt (en nog wat meer, maar dit zijn de basics).

Nadat je dat gedaan hebt, triggert de Enchantress en die trigger gaat ook op de stack.

Dan pas mag je tegenstander counteren. Dus zelfs als hij de enchantment countert, ligt de trigger van de Enchantress nog op de stack, en mag je een kaart pakken wanneer die resolved.
Fjaulnir
10 jaren geleden
geldt dit ook als die enchantment gecounterd wordt?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top