Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Forgetful fish (non-dandan) upgrade playskills!

Cassefras
3 maanden geleden
Goedemorgen all,

Na het afronden van de powered cube heb ik fase 2 van mijn project opgezet.

Ik ben bezig met een forgetful fish opzet met ofcourse Dandan en Memory Lapse in de lead.

Dit beiden om onze relatief nieuwe speelgroep iets meer bij te brengen van de stack/priority en 'keuzes maken' en het goed in kunnen schatten wat een kaart nou precies echt sterk maakt. Hiermee uiteindelijk op een leuke manier het algemene speelniveau wat te pushen en tegelijk iedereen in de groep de gelegenheid te geven met highpowered shit te kunnen spelen.

Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke alternatieven hadden voor een andere kleur forgetful fish?
TheRobinros
3 maanden geleden
Ik ben al een tijdje passief bezig met Slime Against Humanity + Reclaim. Zou wel als tip geven om eerst een stocklist Dandan kapot te spelen, zodat je echt goed weet wat je wil met je eigen variant. Ben niet vaak voorstander van netdecking, maar dit format speelt zó anders dan normaal Magic, dat wat hulp echt wel nodig is
Cassefras
3 maanden geleden
Stocklist dandan is present en ben wat aan het tweaken in de blauwe versie, dus dat advies heb ik al ter harte.

Wel oprecht zoekende naar een andere kleur, dus dat groene idee is helemaal nice.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top