Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Leuke deckboxen

Shish
5 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik wil dus een leuke deckbox kopen voor enkele nieuwe commander decks van me, namelijk voor Animar, Soul of Elements (good stuff), Edgar Markov (vamps), Sidisi, Brood Tyrant (zombies) en voor Aryel, Knight of Windgrace (knights). Gewoon een deckbox van UltraPro zoals Deckbox Pro 100+ Commander 2018: Lord Windgrace die past bij de commanders en anders het thema. Ik zag geen deckbox op naam van die commanders, dus ik hoopte dat iemand hier wat kennis heeft en verschillende deckboxen kent en er misschien eentje wel bij een van die commanders past.
n4ppy
5 jaren geleden
Of je filtered op text 100 dan zijn het er nog "maar" 129 maar dan weet je zeker dat een commander deck past

Zelf vind ik de Deckbox Satin Tower Black wel handig omdat je dan ook wat Dice Set D6 Marbled Black mee kan nemen
Voor als je een deck mee neemt en niet een hele koffer vol wilt meeslepen (en ook handig op een pre-release)

In een Ultimate Guard Flip Deck Case 100+ XenoSkin Black gaat ook een single sleeved deck met een paar tokens.

Deckbox Khans of Tarkir: Sultai Deckbox Khans of Tarkir: Temur zijn helaas te klein

Deckbox Pro 100+ Guilds of Ravnica: Orzhov Syndicate is heel mooi weet ik (gewonnen op de prerelease

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post n4ppy 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Shish 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top