Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

captain sisay

baco1969
5 jaren geleden
Hoi, zoek wat ideeen met sisay zonder gelijk combo te zijn .

snap legendary maar welke richting op 2 collor suprfriends meh niet doorslaggevend, al zitten denken aan angel tribal en al je beste oproepen etc
 bijgewerkt door baco1969 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
De kanten die je opkan:
- Legendary superfriends
- legendary tribal
- Tribal deck (angels)


Je kan er best leuke dingen mee doen. Angel tribal kan heel goed zijn die hebben veel legendary creatures.

Kaarten die ik ongeacht de build zal spelen zijn: Reki, the History of Kamigawa, Untaidake, the Cloud Keeper, Honor-Worn Shaku, Thalia's Lancers, Quest for Renewal, Instill Energy, Heroes' Podium, Day of Destiny en Djeru, With Eyes Open(superfriends).

Let wel Captain Sisay is net als Prime Speaker Vannifar en Yisan, the Wanderer Bard, Momir Vig, Simic Visionary en Zur the Enchanter een tutor commander. Waardoor potje snel het zelfde worden en het deck misschien snel saai wordt. Wat ik wel wil aanraden is dat je goed weet wat er in je deck zit en al voordat je gaat zoeken weet wat je wil. Dan gaat het een stuk sneller. Ik vermoed namelijk dat de play zal zijn: Eerste beurt zoek en speel Avacyn, Angel of Hope, zoek beurt 2 Shalai, Voice of Plenty op. Misschien kun je om deze reden het deck eerst proxyen voordat je het maakt. Dan weet je zeker of je het wil maken.

Nam even aan dat dit voor commander was.

 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Bargok
5 jaren geleden
Ik had er een legendary only EDH deck mee (obviously) maar had 'm na een potje of 6 weer uit elkaar gehaald omdat je toch steeds je sterkste board state bij elkaar zoekt.
Triskelion88
5 jaren geleden
Lastig van deze commander vind ik dat ze zoveel haat trekt, als je de kans krijgt om je boardstate enigszins op te bouwen win je snel, maar meestal lig je er vrij rap uit.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top