Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ZNR] Zendikar Rising

Twigwalker
3 jaren geleden


Source: Jimmy Wong Twitter


Source: Becca Scott Twitter
 bijgewerkt door Twigwalker 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Those are some nice walkers.
Sanderdl
3 jaren geleden
Wow, die alternate Nahiri is echt prachtig!

Jace ziet er trouwens best evil uit op zijn alternate art.
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Als ik eerlijk ben vind ik bij Jace de Art mega vet, je zou bijna zegge dat hij UB lading heeft (Cursed) . Toch Qua krachtvind ik hem maar middelmatig.. Nahiri is sterker maar wel maar met selecte decks maakbaar.
BluezamX
3 jaren geleden
Het valt me op dat Nahiri zoekt naar Warriors, niet naar Allies... Ik ben benieuwd of er een Nahiri / Kor burgeroorlog komt?
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Teruans
3 jaren geleden
Ik vermoed dat op Zendikar inderdaad onderlingen strijd uitbreekt. Er zijn flavor texten uit de eerdere Zendikar sets waarop al duidelijk is dat bijvoorbeeld de vampieren niet echt lekker in de groep liggen. Wat logisch is. Hoeveel alien films zijn er niet waarin heel de mensheid samen kan werken? Tot dat de grote vijand weg is, dan is de noodzaak weg en komt de onderlingen strijd weer omhoog. Nahiri en Sorin hadden op Ravnica eerst ook niet zo'n behoefte om samen te werken. Tot ze door hadden wat Bolas van plan was.
Stalkative
3 jaren geleden
Teaser van Maro:
"Before previews for Zendikar Rising officially begin, I thought it would be fun to do another of my Duelist-style teasers where I give tiny hints of things to come. Note that I’m only giving you partial information.
First up, here are some things you can expect:
• A white creature that can make an opponent lose the game simply by attacking them no matter how much life they have
• A multicolor creature that lets you repeatedly reanimate permanents out of your opponent’s graveyard for no mana
• Three creatures with five creature types
• An artifact granting +2/+2 to a subset of creatures that first appeared in Alpha
• X being used for a variable it’s never been used for before
• a 6/6 artifact creature that costs 3 and a 7/5 artifact creature that can cost 3
• The return of four mana symbols that have each only ever been used on two cards before
• Lands that come with a choice you’ve never had before
• Targeted enchantment removal in black
• A red/white creature with a line of rules text that starts with “Whenever” and ends with “draw a card”
• A card with three different activated abilities that all copy something
Here are snippets of rules text, you’ll see:
• “three plus”
• “different converted mana cost X or less”
• “equal to 20 minus”
• “Cowards can’t block Warriors”
• “don’t lose unspent red mana”
• “twice the number of equipment”
• “If it’s the third time”
And finally, here are some creature type lines you’ll see:
• Mouse
• Leviathan Crab
• Shapeshifter Rogue
• Demon Cleric
• Wurm Horror
• Hydra Horror
• Cat Horror
• Angel Wizard
"
Bron

Speculaties op basis van deze teaser:
De mana symbols die terugkomen moeten volgens mij wel de 2-generic-of-1-colored symbols zijn. Die staan nu alleen op Reaper King en één monocolored cycle. Het zijn er maar vier, dus ze zullen wel zwart weglaten en Omnath net zo'n cost geven als de King
Ik heb een leak voorbij zien komen van mogelijke double-sided dual lands waar je moet kiezen welk van de twee kleuren je kan maken. De aanwijzing "Lands that come with a choice you’ve never had before" zou die leak kunnen bevestigen
Dordledum
3 jaren geleden
Aan de ene kant heel veel zin in deze set, aan de andere kant aan het sparen voor Commander Legends en Commander Collection: Green.

Lastig!

Denk nu dat ik mijn Zendikar Rising aankopen beperk en probeer zoveel mogelijk aan te ruilen, maar wie weet hoe ik daar volgende week na de eerste spoilers over denk
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Speculaties op basis van deze teaser:
De mana symbols die terugkomen moeten volgens mij wel de 2-generic-of-1-colored symbols zijn. Die staan nu alleen op Reaper King en één monocolored cycle. Het zijn er maar vier, dus ze zullen wel zwart weglaten en Omnath net zo'n cost geven als de King
Ik heb een leak voorbij zien komen van mogelijke double-sided dual lands waar je moet kiezen welk van de twee kleuren je kan maken. De aanwijzing "Lands that come with a choice you’ve never had before" zou die leak kunnen bevestigen

Het zouden ook de manasymbolen voor 10 mana en groter kunnen zijn volgens mij.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik heb een leak voorbij zien komen van mogelijke double-sided dual lands waar je moet kiezen welk van de twee kleuren je kan maken. De aanwijzing "Lands that come with a choice you’ve never had before" zou die leak kunnen bevestigen


Als er flip kaarten in de set zitten, is dat dan ook misschien wat er bedoeld wordt met "3 creatures met 5 creature types"? 2 op de ene kant, 3 op de ander? We gaan het zien!
TwanBonaparte
3 jaren geleden
aaah die zinnen zijn echt spannend en maakt me nieuwsgierig! Iemand enig idee hoe je met puur alleen aanval aankondigen al het spel kan winnen?
Dordledum
3 jaren geleden
Als er op een kaart zou staan "if @@@ attacks, you win the game". Maar dat zetten ze niet zomaar op een kaart natuurlijk. Misschien op een creature met defender of iets anders waardoor je eerst door een hoepel moet springen om ermee aan te kunnen vallen?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
TwanBonaparte
3 jaren geleden
hahaah zoiets zal het wel zijn, lijkt mij al een beetje erg desastreus voor leuk magic spelen als het zo gemakkelijk zou zijn. Kan me ook niet herinneren dat het eerder op ene kaart heeft gestaan op welke manier dan ook?
TheRobinros
3 jaren geleden
In diezelfde categorie eigenlijk ook wel een beetje Marit Lage token en Blightsteel Colossus en Master of Cruelties komt ook wel in de buurt
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
6 uren geleden
Speculaties op basis van deze teaser:
De mana symbols die terugkomen moeten volgens mij wel de 2-generic-of-1-colored symbols zijn. Die staan nu alleen op Reaper King en één monocolored cycle. Het zijn er maar vier, dus ze zullen wel zwart weglaten en Omnath net zo'n cost geven als de King
Ik heb een leak voorbij zien komen van mogelijke double-sided dual lands waar je moet kiezen welk van de twee kleuren je kan maken. De aanwijzing "Lands that come with a choice you’ve never had before" zou die leak kunnen bevestigen

Het zouden ook de manasymbolen voor 10 mana en groter kunnen zijn volgens mij.

Oh ja, daar had ik niet aan gedacht. Maar ik heb nu even op Scryfall zitten zoeken, en alleen het symbool voor 15 mana staat op exact twee kaarten, dus die kloppen niet met de beschrijving. Wel goed geveonden.
Overigens denk ik dat ze niet willen dat je meteen in vier kleuren zit als je Omnath wil spelen in limited, wat de 2-brid symbolen nog waarschijnlijker maakt.

Quote:
3 uren geleden
Quote:
6 uren geleden
Ik heb een leak voorbij zien komen van mogelijke double-sided dual lands waar je moet kiezen welk van de twee kleuren je kan maken. De aanwijzing "Lands that come with a choice you’ve never had before" zou die leak kunnen bevestigen


Als er flip kaarten in de set zitten, is dat dan ook misschien wat er bedoeld wordt met "3 creatures met 5 creature types"? 2 op de ene kant, 3 op de ander? We gaan het zien!

Dat lijkt me inderdaad wel waarschijnlijk, zelfs als de flip-landjes niet legit waren. De andere opties die ik me kan bedenken voor 5 creature types is alles op één typeline (wat nooit gaat passen) of een ability die types kan geven (en dan heb ik geen idee hoe die eruit zou zien).
nielsvd
3 jaren geleden
wat nog een optie zou kunnen zijn is kaarten zoals Figure of Destiny
Dordledum
3 jaren geleden
Als de enemy cycle van de Battlebond landjes in Commander Legends zit, zouden dan de beloofde Fetches in deze set zitten? We zouden die dit jaar nog krijgen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik dacht dat ze gezegd hadden dat er geen fetches in Zendikar Rising zouden komen. Al weet ik dit niet meer zeker. Ik verwacht ze eerder in Commander Legends
thegeertfiles
3 jaren geleden
Ze waren niet heel specifiek over de fetches. Ik geloof dat ze in mei zeiden met de aankondiging van de Secret Lair dat ze later dit jaar nog in fysieke winkels zouden komen op een andere manier. Wizards is hier dus niet heel specifiek geweest.
Ik vermoed niet dat ze in Commander Legends gaan zitten. Het zou kunnen dat er nog een last minute Masters Set wordt bekend gemaakt voor december waar de fetches in zitten (aangezien Wizards ons dood aan het gooien is met producten de laatste tijd zal het me niet verbazen dat er nog iets gaat komen in december). Maar omdat Wizards niet zo specifiek was over de fetches, vermoed ik dat ze zullen zitten in de Zendikar Rising Collector Boosters. Ze zijn dan niet standaard legal, zitten in een een duur product zodat ze hun waarde bijhouden en nauwelijks in prijs gaan zakken maar komen toch nog naar de winkels later dit jaar zoals ze beloofd hadden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top