Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual spelers gezocht in de buurt van Winschoten

Dnomyar96
8 jaren geleden
Hallo,

Ik ben een nieuwe Magic speler en ik ben op zoek naar iemand (of een groep) die met mij wil spelen. Ik woon in Oostwold (5 km ten noorden van Winschoten) en heb alleen een fiets (en kan door de week gratis met het ov), dus het liefst zoek ik iemand binnen 10 km afstand.

Zoals ik al zei ben ik nieuw. Ik heb in het begin een deck builders toolkit gekocht van Magic Origins en ik heb ook tweedehands een stapel van 1000 kaarten gekocht van verschillende series. Ik zoek dus iemand die met soortgelijke decks speelt en het niet erg vind om met verschillende series door elkaar te spelen. Ik zou het ook op prijs stellen als diegene me dan ook een beetje kan helpen als ik iets niet snap (ik heb wel een beetje ervaring, dus het meeste snap ik al) en me wil helpen iets beter te worden.

Het is misschien ook wel waard om te noemen dat mijn budget erg klein is (en op het moment helemaal niet bestaat), dus dingen als draft en sealed zit er op het moment niet in.

Alvast bedankt!

Raymond
 bijgewerkt door Dnomyar96 8 jaren geleden (Detail vergeten)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top