Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

magic in limburg

Schramstein
12 jaren geleden
Beste,

Op korte termijn willen wij starten met een vaste magic avond in Vlodrop (gelegen nabij Roermond) om te zien hoeveel interesse er is, en wat onze spelers willen, hebben we besloten om deze topic aan te maken. Voor vragen en Ideen, graag mailen naar schramstein AT hotmail.com

met vriendelijke groet

Remy Schram
 bijgewerkt door Schramstein 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Voor de duidelijkheid: bij het eerste emailadres is de S aan het begin weggevallen


(en nee, ik woon niet in Limburg )
magu
12 jaren geleden
/like

Thx voor het meedoen op onze FNM. Als je de boel van de grond hebt in Vlodrop kom ik (en misschien een paar anderen) graag langs
Schramstein
12 jaren geleden
Bedankt voor het aangeven, toch staat het email adres wel goed in de tekst die ik getikt heb.

Maargoed, jullie ook bedankt voor de fijne avond, het was me weer eens gezellig. Graag was ik vrijdag aanstaande ook gekomen, echter helaas kan ik niet. Zoals gezegd wil ik proberen om op een andere dag te spelen bv de donderdag avond, maar het is vooral bepalend door "jullie"de spelers zelf daar wij zeer flexibel zijn. Ook in het format dat we spelen, hebben onze spelers de keuze. Tot nu toe is er bij ons veel animo voor sealed zoals draft en two headed-giant.Wij staan open voor ideen,suggesties en natuurlijk commentaar .

met vriendelijke groet

Remy Schram
Schramstein
12 jaren geleden
Beste,

Op donderdag 23 februari zal ons eerste event gaan plaatsvinden op de walstraat 3a in Vlodrop (gelegen nabij Roermond)

Het zal gaan om een Draft innistrad/dark ascension

Entree 12.50
Aanvang event 19.30

Voor het aanmelden of voor vragen/ideen, graag mailen naar chramstein@hotmail.com">Schramstein@hotmail.com

met vriendelijke groet

Remy Schram
 bijgewerkt door Schramstein 12 jaren geleden
Eclavyrr
12 jaren geleden
Heel veel succes!
Schramstein
12 jaren geleden
wil je ook meespelen? hoe meer zielen hoe meer vreugd
magu
12 jaren geleden
Mooi dat jullie van start gaan. Alleen je timing is een beetje bagger voor mij Met op vrijdag FNM en zaterdag Gameday ga ik thuis flink ruzie hebben als ik ook donderdagavond de hort op ben I'm whipped
Schramstein
12 jaren geleden
hoi,

dan neem je de wederhelft ook mee , en dan kom ik die vrijdag bij jullie mee doen tenminste is er dan draft?

grt Remy
magu
12 jaren geleden
Wij draften dan Mn wederhelft gaat daar echter niet in trappen
Dafrenzel
12 jaren geleden
Als het standaard op donderdag is, ga ik vaak passen ivm training.
Schramstein
12 jaren geleden
Dat is Jammer, we hebben namelijk een aantal vaste spelers die vrijdag lastig zitten ivm andere evenementen.

We doen ons best om het ook leuk te houden, daarom is er deze week weer een draft aanstaande donderdag 1 maart, aanvang 19.30 en hopenlijk wordt het weer net zo gezellig !

wees welkom ,

mvg Remy Schram

p.s graag van te voren even aanmelden ivm plaatsen.
tomstarren
12 jaren geleden
Het was weer een geslaagde en gezellige avond. Jammer dat we maar met 6 man waren, maar hier zal in de toekomst wel verandering in komen hoop ik.

Als ik het goed had begrepen is de volgende draft op 15-03. Er wordt dan 2x Innestrad en 1x Dark Ascension gedraft.

Tom
Schramstein
12 jaren geleden
hoi,

het was weer een leuke avond bedankt mensen !, de volgende keer zal zijn op donderdag 29 maart aanvang event 19:30
draft innistrad/da.

voor meer informatie of om aan te melden mail ons
chramstein@hotmail.com">Schramstein@hotmail.com

grt Remy

Ook willen we graag een 2headed-giant tournooitje organiseren echter dan willen we wel minimaal 8 teams ! Iedereen is welkom !
Blue
12 jaren geleden
Hoi Remy,

Helaas heb ik voorlopig geen tijd om naar Limburg af te reizen maar ik wil je er even op wijzen dat de linkjes om je te mailen (nog steeds) niet goed in je posts weergegeven worden...
In ieder geval heel veel succes en plezier met jullie volgende toernooitje!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat van die linkjes is een foutje van de site. Gaan we fixen
Blue
12 jaren geleden
Hoe is de tijd termijn wanneer een moderator zegt "Gaan we fixen"??
Niets persoonlijk tegen jou hoor MagnusMagicus!!!
Gewoon een algemene vraag omdat ik al eerder een fout op de website bij een moderator heb aangegeven en die is nog steeds niet gefixt...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post Blue 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Schramstein 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top