Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep gezocht Wateringse Veld (nabij Rijswijk)

Maurice
9 jaren geleden
Magic spelers van 12 tot en met 18 jaar gezocht in omgeving Wateringse veld in een afstand van 15 minuten fietsten.

Zijn er nog mensen in omgeving Wateringse veld die morgen mee willen doen met een casual toernooitje. Zo ja dan kun je het even laten weten dan geef ik het adres door er is ruimten voor 6 mensen.

Edit: kan een mod even in de naam van het forum den W van Wateringse veld met een hoofdletter schrijven? Alvast bedankt.
 bijgewerkt door Maurice 9 jaren geleden
Maurice
9 jaren geleden
Niemanf dus? Ouder dan 18 mag ook.
 bijgewerkt door Maurice 9 jaren geleden
Thomas34
9 jaren geleden
Dan mag ik ook komen
Ik vind het leuk om een keer mee te doen, maar vandaag gaat helaas niet.
Zolang er vanaf daar maar een tram naar CS, desnoods HS of Rijswijk is, moet ik er toch vrij makkelijk kunnen komen.
Maurice
9 jaren geleden
Vanaf cs den haag kan je tram 16 pakken nasr wateringen en dan bij halte wateringse veld uitstappen is ongeveer 30 min in de tram
robbertvanderkleij
9 jaren geleden
15 minuten fietsen, dan zit je al op de bazaar.
Ik ben te oud merk ik, ik woon wel in de buurt (Wateringen)
Maurice
9 jaren geleden
Nou ja zo veel maakt leeftijd ook weer niet uit. Maar die 15 minuten kloppen niet want ik zit drie minuten van bazaar af op school en ik fiets al gauw 30 min naar school. Ik denk dat je iets harder dan mij fietst.
Thomas34
9 jaren geleden
Wauw, in dat geval is fietsen nog sneller. Maar je zegt dat je vlakbij de Bazaar op school zit. Dan kunnen we ook gewoon een keer daar afspreken vlak na schooltijd. Dat is voor mij een stuk makkelijker
Maurice
9 jaren geleden
Als je vanmiddag om tien over drie bij bazaar bent kan ik in principe wel dan ga ik daar toch al een ruil doen met iemand gevolgt door een potje dan kan je vast mee doen.
 bijgewerkt door Maurice 9 jaren geleden
Thomas34
9 jaren geleden
Hey Maurice,

nog bedankt voor je uitnodiging, maar ik zag 'm pas veel te laat + ik had toen ook geen tijd. Ik heb het nu nog steeds druk met van alles en nog wat, maar komende donderdag de 26e heb ik vrij. Als je zin hebt om dan een potje, het liefst bij de Bazaar, te spelen moet je 't ff zeggen


Groetjes,

Thomas
 bijgewerkt door Thomas34 9 jaren geleden
Maurice
9 jaren geleden
Ik kan wel heb proefwerk week dus ben vroeg uit ik kan om een uur of 12:10 bij BOM zijn.
Thomas34
9 jaren geleden
Dat moet wel kunnen. Ik kan niet super lang, maar een of twee uurtjes moet wel kunnen. Tot dan!
Maurice
9 jaren geleden
Tot dan maar dat je het weet ik heb geen comnander deck alleen 60 kaarten decks.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Maurice 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Maurice 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top