Browbeat

Browbeat

Judgment
€ 0,80

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Any player may have Browbeat deal 5 damage to him or her. If no one does, target player draws three cards.

Kaart informatie

NaamBrowbeat
Mana Cost
Mana value3
TypeSorcery
SetJudgment 
RarityUncommon
Oracle tekstAny player may have Browbeat deal 5 damage to him or her. If no one does, target player draws three cards.
Flavortekst“Even the threat of power has power.” —Jeska, warrior adept
ArtiestMark Tedin

Reacties op Browbeat

JT
7 jaren geleden
Ik speel deze in een Balefire Liege deck, meestal zit er genoeg druk op dat ze me de kaarten laten pakken. Er zijn decks die hier echter wel goed tegen kunnen, is er een kaart in rood en/of wit die mij 'voordeliger' kaarten laat pakken. Scry vind ik trouwens ook wel goed, ik heb er ook 3Magma Jets in, omdat ik dan landjes weg kan laten of juist bovenop kan laten, is echt erg handig.
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Ellende. Dat had het beter gemaakt met Hidetsugu. Nu wordt er altijd betaald, en is het gewoon 5 burn voor 3 mana (waar ik eeeerg weinig aan heb).
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Nee, dat kan niet. Je mag niet tijdens het resolven van een spell reageren. Ervoor, of erna. Dus je cast deze spell, en dan mag je reageren. Of niet, dan gaat hij resolven, kiezen alle spelers of ze damage willen nemen of niet en pak je wel of geen kaarten. En daarna mag je weer reageren.
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Vraagje, kun je reageren op het feit dat iemand wel of niet betaalt? Ik wil iets Instant gebruiken/casten als iemand niet betaalt, maar weet niet of dat kan voordat deze dan resolved is. [?]
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Klopt. Zie de Planeswalker Helpdesk pagina ook. Je mag non-combat damage die je aan een speler doet redirecten naar een van zijn Planeswalkers.
nielsvd
7 jaren geleden
Klopt helemaal
Roggers666
7 jaren geleden
een vraagje over browbeat met planeswalkers: als een speler er voor kiest om 5 damage te nemen, mag je deze dan redirecten naar een planeswalker die hij liggen heeft? Omdat van kaarten die zeggen van "deals x damage to target player" je deze toch kan redirecten naar de planeswalker he.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je gaat met de klok mee. Elke speler mag kiezen of hij damage neemt. Als iemand damage neemt, mogen andere spelers ook damage nemen als ze dat echt heel graag willen .
Herax
7 jaren geleden
Volgens mij gaat het zo dat de browbeat aan elke opnnonent stuk voor stuk vraagt of ze 5 leven willen betalen. Met de klok mee wel te verstaan. Dus als jij deze cast dan mag je aan degene die na je is vragen of hij/zij leven wilt betalen, zo ja dan ben je gelijk klaar, zo niet dan vraag je het aan de volgende speler tot je weer bij jezelf bent. Not sure about this tho dus dit antwoord is onder voorbehoud
Davy
7 jaren geleden
Wat gebeurt er als er meerdere spelers zijn die 5 damage willen nemen van dezelfde Browbeat?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top