Chandra's Outrage

Chandra's Outrage

Archenemy
€ 0,35

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

  • Spaar gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Chandra's Outrage deals 4 damage to target creature and 2 damage to that creature's controller.

Kaart informatie

NaamChandra's Outrage
Mana Cost
Mana value4
TypeInstant
SetArchenemy  
RarityCommon
Oracle tekstChandra's Outrage deals 4 damage to target creature and 2 damage to that creature's controller.
Artiest Christopher Moeller

Decks met Chandra's Outrage

casual
C - Cube
door ArendTails 12 dagen geleden
modern
Chandra Flames Fury Red
door Meessy 2 maanden geleden
standard
Rookie Deck Red
door Daretti25309 10 maanden geleden
casual
Random gruul
door Lavinius 1 jaar geleden

Reacties op Chandra's Outrage

bazmagicmarty
12 jaren geleden
Dankjewel weer! Dat visualiseren van de kaart helpt altijd wel. Daar zijn de designers bij Wizards heel goed in.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik snap wat je bedoelt, maar "target" heeft een heel specifieke betekenis. Staat er niet het woord target op de kaart of in de spelregels van de ability, dan target het niet.

Zie het maar dat de Outrage zo'n pijn doet, dat de mystieke band tussen het creature en zijn controller zorgt dat de controller ook pijn krijgt, zonder dat hij direct die Outrage op zijn dak krijgt .
bazmagicmarty
12 jaren geleden
Hallo Magnus, superbedankt voor je uitgebreide uitleg! Echt knap dat jij dat allemaal weet. En soms jammer dat de regels zo ingewikkeld zijn dat maar weinig mensen alle regels kunnen weten.
Ik heb er inmiddels een paar uur over nagedacht en heb heel veel moeite te accepteren dat Chandra's Outrage maar 1 target heeft. "Creature's controller" dat betekent de beheerder van het creature en dat is in mijn belevingswereld ;-) een 2de doelwit. Ik moet het maar accepteren en mee leren werken Greets.
 Bijgewerkt 6 maanden geleden door bazmagicmarty
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Omdat een spell gecounterd wordt wanneer alle targets illegaal zijn. Targets worden altijd expliciet aangegeven. Chandra's Outrage heeft maar 1 target, namelijk het creature. Je target niet de controller, want dat staat er niet . Omdat een creature met Protection from Red niet getarget mag worden door rode spells, is het target illegaal. En dus zijn alle targets van de spell illegaal, en dus wordt hij gecounterd door de spelregels, wat inhoudt dat niets dat op de kaart staat gebeurd.
bazmagicmarty
12 jaren geleden
Hallo! Potje Duel of the Planeswalker aan het spelen op de PS3. Ik speel deze kaart op een creature. De computer speelt Brave the Elements. Die voorkomt damage op z'n creature. Maar waarom ging er geen 2 damage naar de speler?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat is ook weer niet nodig hoor
Cas146
12 jaren geleden
Oh, mijn excuses dan
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Nee, we hebben hier alleen Engelse kaarten, geen promo's die niet in het Engels uitgegeven zijn (op de Prereleasekaarten na die niet in het Engels gemaakt zijn).
Cas146
12 jaren geleden
We missen hier de Dengeki Maoh promo.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top