Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Karador, Ghost Chieftain (#1646) (Diabolical Dioramas) (borderless)

Karador, Ghost Chieftain (#1646) (Diabolical Dioramas) (borderless)

Secret Lair Drop Series
€ 0,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
Spelpunten Spektakel - nog 1 dag geldig
Scoor tot wel 5x zoveel spelpunten bij jouw aankopen! Met spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

This spell costs less to cast for each creature card in your graveyard.
Once during each of your turns, you may cast a creature spell from your graveyard.

Kaart informatie

NaamKarador, Ghost Chieftain
Mana Cost
Mana value8
TypeLegendary Creature - Centaur Spirit
SetSecret Lair Drop Series  
RarityMythic
Oracle tekstThis spell costs less to cast for each creature card in your graveyard.
Once during each of your turns, you may cast a creature spell from your graveyard.
Power3
Toughness4
Flavortekst"We do not take sick days in this army."
Artiest Laura Plansker

Reacties op Karador, Ghost Chieftain

Blasty
8 jaren geleden
Groovy thanks!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Maar de vraag is: is het een een creature card?

En dat is het. Vanaf het moment dat je begint met casten is het geen creature meer, maar op het moment dat je gaat casten is het nog wel een creature card in your graveyard. Dus kun je hem casten voor zijn bestow cost.
Herax
8 jaren geleden
Lijkt me wel, staat nergens dat je hem in je hand moet hebben voor bestow.
Blasty
8 jaren geleden
Mag je ook een Eidolon of Countless Battles Bestowen vanuit je graveyard met de ability van Karador?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat is niet te zeggen, helaas .
Bobst3r88
10 jaren geleden
Krijgen jullie deze kaart ook op voorraad toevallig ?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Judge promo 2014 toegevoegd.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ja, het is een populaire Commander .
JT
11 jaren geleden
oke, dat is wel echt gaaf, zijn vast al een boel EDH decks omheen gebouwd...
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Klopt. Je mag die met elkaar verrekenen. Als er 6 creatures in je graveyard ligt, en Karador is al 2x in de Command zone gelegd, dan kost het + + - = om hem te casten.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top