Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bazaar of Magic gaat verhuizen!

Zimbabwer
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 03-03-2012 om 23:49
Als hij vandaag nog niet op verstuurd staat, dan gaat dat zeer waarschijnlijk maandag, en uiterlijk dinsdag gebeuren (met als slag om de arm eventuele onverwachte evenementen ).

Ik heb toen ik er vandaag was gezien dat je kaarten al geraapt zijn uit de voorraad, ze moeten dus alleen nog verzonden worden, wat dus hopelijk maandag zal zijn.


Ok bedankt voor de info, vind het knap dat jullie meestal in 2 dagen alles in zimbabwe krijgen.
Vooral met de lastige douane hier.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Wij hebben zo onze contacten. Ergens bij Wageningen linksaf slaan en je bent zo bij Zimbabwe, zonder douane .
BasicB
12 jaren geleden
Zijn er nog foto's van de nieuwe lokatie ?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Niet echt van na de verhuizing. Het is nog niet af, de winkel is nog bijna helemaal leeg . De speelruimte is wel af, op de dingen aan de muur na. Ook het kantoor en de voorraad en inpakruimte zijn wel redelijk af aan het raken.

Nog even geduld, dan kunnen we het in alle glorie laten zien .
Ralf
12 jaren geleden
Alle achterstanden van bestellingen zijn weggewerkt! Onze excuses voor de vertragingen bij aflevering van alle bestellingen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Feest!
silav101
12 jaren geleden
Awesome. Heb lekker gewacht totdat verhuizing rond was alvorens hoesjes te bestellen. Ben zeker benieuwd naar FNM op de 16e, lekker weer fietsen naar Delft langs de Vliet, met tegenwind! Ahhh, good times.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Jammer dat ik de 16e er niet kan zijn, maar ik ben er denk ik wel de 23e . Met Commander decks.
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 08-03-2012 om 23:05
Jammer dat ik de 16e er niet kan zijn, maar ik ben er denk ik wel de 23e . Met Commander decks.


Met Commander decks ga je geen toernooien winnen he
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Toernooi? Ik wil gewoon Commander spelen
Bassiuz
12 jaren geleden
Met Commander decks kan je toch gewoon commander tournooien winnen?...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Niet als die niet gehouden worden op die dag
Morph
12 jaren geleden
Quote:
Met Commander decks ga je geen toernooien winnen he


Nou!

Onderschat onze commander decks niet hé.
Voor je het weet zit je tegen een 18/18 Yavimaya Elder aan te kijken...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
18/18 ook? Je had heb dus +16/+17 gegeven? Best knap nog
Morph
12 jaren geleden
mmh, eens denken, Eldrazi Conscription, Tower of Champions en een Angelic Shield in play..

Goed dan ben je in beurt 23, maar dan heb je ook iets
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
mpmeijer88
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 08-03-2012 om 23:05
Jammer dat ik de 16e er niet kan zijn, maar ik ben er denk ik wel de 23e . Met Commander decks.


Oh, standard daar doe ik niet aan, maar als er gecommanderd wordt zal ik mss ook ns langskomen! Toch leuk, zo'n Magic zaak met speelruimte in de eigen stad.
Malkor
12 jaren geleden
Als er ruimte is voor een slaapzak, dan commander ik gerust mee.
 bijgewerkt door Malkor 12 jaren geleden
Blasty
12 jaren geleden
Op Google Streetview staat een Wolgroothandel, klopt dat?

 bijgewerkt door Blasty 12 jaren geleden
Victorvndoom
12 jaren geleden
googlestreetview is ook weer drie jaar oud he :-)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat is inderdaad de winkel die ervoor in zat . Er gaan zeker nog wel wat foto's komen als het allemaal af is. Er moeten namelijk nog mooie stickers op de ramen en de winkel is ook nog niet ingericht.

Als ik binnenkort weer eens binnenloop zal ik nog wel wat kiekjes schieten en posten .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 106 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top