Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: Avacyn Restored actie!

Ralf
12 jaren geleden
Beste BoMmers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic weer eens een grote hoeveelheid prijzen weg! Deze keer maak je kans op Ultra Pro accessoires van Avacyn Restored!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 4 mei je Avacyn Restored producten en losse kaarten van Avacyn Restored bij Bazaar of Magic! Als je Avacyn Restored producten in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de Avacyn Restored accessoires! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven een flinke stapel Ultra Pro accessoires van Avacyn Restored weg! Je maakt kans op één van de...

Avacyn Restored Deckboxen





Avacyn Restored Sleeves





Avacyn Restored Portfolio's




Avacyn Restored Playmatten





[pa]Playmat Avacyn Restored: Version 4[/pa]
[pa]Playmat Avacyn Restored: Version 5[/pa]


Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 4 mei geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je reservering ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de reserveringen van de prijswinnaars!

Kleine lettertjes
- Alleen bestellingen met Magic producten van Avacyn Restored of losse kaarten van Avacyn Restored tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 4 mei 2012 komen in aanmerking voor de prijzen.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
Tamar
12 jaren geleden
SUPER! Met deze set wil ik echt wel iets winnen ^^. Al die angel art is zo mooi!

Dibs op die met dual wield angel playmat ? Werkt dat hier dibs ?
whiskykid
12 jaren geleden
@Tamar zo ja dan wil ik dips op de griselbrand sleeves
Twigwalker
12 jaren geleden
Als ik al iets besteld had voor dit bericht maak ik dan ook kans? En ik neem aan dat je bij afhalen evenveel kans maakt als dat het opgestuurd wordt?
Ralf
12 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 10-04-2012 om 13:00
Als ik al iets besteld had voor dit bericht maak ik dan ook kans? En ik neem aan dat je bij afhalen evenveel kans maakt als dat het opgestuurd wordt?


Uiteraard maak ook jij kans! Afhalen of laten versturen maakt geen verschil voor je kansen!
Twigwalker
12 jaren geleden
Top! Laat die prachtige art maar mijn kant op komen =D
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Leuke actie weer, heren!
VinnyX
11 jaren geleden
Mooie actie, zou leuk zijn om een deck box extra te hebben =p
Eterna
11 jaren geleden
Ik deed dus net de dood open met mijn bestelling en er zat dus een leuk onverwachts deckboxje in
Altijd leuk dat soort verrassingen
bvanosch
11 jaren geleden
Net telaat met reserveren, gisteren nog een flink aantal boosters besteld, bestelling zoals altijd weer netjes en snel ontvangen... zo'n playmat was wel de shizzle geweest
Tamar
11 jaren geleden
Helaas niks gewonnen, iedereen die wel wat gewonnen heeft gefeliciteerd!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Tamar 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top