Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: BoM spot actie!

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Zoals aangekondigd hebben we weer een mooie actie, dus doe mee om mooie prijzen te winnen! Dit keer is de actie:

Richt je BoM spot in en introduceer jezelf in het introductieforum.

Eenvoudig toch? Zorg op je BoM spot wel voor wat interessante inhoud. Vertel wat over jezelf, wie je bent, hoe lang je Magic speelt, eventueel met wie, wat voor type decks je leuk vindt, gewoon wat dingen die het duidelijk maken wie je bent.


Als je wants en haves hebt, vul die dan vooral ook in! Maar wij kijken alleen naar het algemene deel.

In het introductieforum maak je een topic aan en laat je ons even horen dat je er bent, zodat de forumgangers je een fatsoenlijk welkom kunnen heten

Uit alle mensen die hun BoM spot en topic serieus hebben aangemaakt en ingevuld kiezen wij er op 30 oktober willekeurig 10 uit, die ieder een van de prijzen winnen!

De prijzen zijn:
- 4x één Booster Innistrad
- 2x twee Booster Innistrad
- 1x [p]Sleeves Innistrad I[/p]
- 1x [p]Sleeves Innistrad II[/p]
- 1x Duel Decks: Ajani vs. Nicol Bolas
- 1x Duel Decks: Elspeth vs. Tezzeret

Je hoeft je verder niet aan te melden of te zeggen dat je meedoet (hoewel je er hier wel over mag opscheppen ). Maak een mooie BoM spot en introductie topic en win een van die mooie prijzen!

De prijswinnaars zijn bekend:

Winnaars van één Booster Innistrad
ubes
sbinnemars
BasicB
Thozzz

Winnaars van twee Booster Innistrad
Eclavyrr
Wouder

Winnaar van [p]Sleeves Innistrad I[/p]
Maico9

Winnaar van [p]Sleeves Innistrad II[/p]
MarcelN

Winnaar van Duel Decks: Ajani vs. Nicol Bolas
whiskykid

Winnaar van Duel Decks: Elspeth vs. Tezzeret
Tamar
 bijgewerkt door Ralf 12 jaren geleden
Thorsten
12 jaren geleden
Hoe zit het voor mensen die al een introductie topic hebben gemaakt voor vandaag?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dan doe je ook mee. We gaan niet kijken wanneer je het topic aangemaakt hebt Dus heb je al een introductie topic en een mooie BoM spot, dan doe je vanzelf al mee!
caingarn
12 jaren geleden
Yeaa lekker makkelijk
magu
12 jaren geleden
ooo das easy

*knippert met ogen*


Klaaaaaaar
Eclavyrr
12 jaren geleden
Done in a blink of an eye
BasicB
12 jaren geleden
Zal es een intro schrijven!
Victorvndoom
12 jaren geleden
ingevulde bomspot :-)
Malkor
12 jaren geleden
Done!
Darkgizmo
12 jaren geleden
En tot wanneer hebben we de tijd om creatief te gaan doen? (Of heb ik een brilletje nodig )
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Darkgizmo 07-10-2011 om 18:00
En tot wanneer hebben we de tijd om creatief te gaan doen? (Of heb ik een brilletje nodig )


Oeps! 30-10 Staat er nu wel in
Thozzz
12 jaren geleden
zo dat was wel weer is leuk goeie actie! van Bazaar O Magic
Victorvndoom
12 jaren geleden
sinds wanneer doen jullie die wedstrijden ? Hoelang bestaat de 'winkel' ?
Thorsten
12 jaren geleden
Dat staat in bij de klantenservice.
Het verhaal achter de Bazaar
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Is die informatie afdoende, Victorvndoom?
Victorvndoom
12 jaren geleden
maar de wedstrijden zijn toch maar kort since bestaan van de nieuwe website ?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Aha! Dat bedoel je De site bestaat al een stuk langer, maar het forum en de look van de site zijn volledig aangepast. Nu is alles aan elkaar gelinkt, is er een mooi forum met veel mogelijkheden, kun je kaartcommentaar geven, etc! En ik ben er nu ook bij
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vind het echt super dat veel mensen een introtopic maken! Het is toch leuk om een klein beetje te weten met wie je op het forum zit
MarcelN
12 jaren geleden
Valt mij ook op dat er nu veel actiever wordt gepost op deze site.. ik heb me een poos geleden al ingeschreven voor deze site, maar het was altijd erg stil. Nu met de nieuwe vormgeving en structuur van de site gaat 't opeens errug lekker Heb in 2 dagen al 2 leuke ruils gepleegd, wat me voor de tijd nog nooit gelukt was! Complimenten!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het oude forum was er meer voor de sier nu hebben we iets moois dat constant verbeterd en uitgebreid wordt, en hopen we nog veel leuke discussies te hebben met veel leuke mensen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 107 posts
  • Laatste post magu 12 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top