Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: Dark Ascension actie!

Ralf
12 jaren geleden
Beste BoMmers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic weer eens een grote hoeveelheid prijzen weg! Deze keer maak je kans op Ultra Pro accessoires van Dark Ascension!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 3 februari je Dark Ascension producten en losse kaarten van Dark Ascension bij Bazaar of Magic! Als je Dark Ascension producten in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de Dark Ascension accessoires! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven een flinke stapel Ultra Pro accessoires van Dark Ascension weg! Je maakt kans op één van de...

Dark Ascension Deckboxen





Dark Ascension Sleeves





Dark Ascension Portfolio's & Binders


[pa]Binder Dark Ascension: Sorin, Lord of Innistrad[/pa]


Dark Ascension Playmatten


[pa]Playmat Dark Ascension: Vampire[/pa]


Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 3 februari geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je reservering ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de reserveringen van de prijswinnaars!

Kleine lettertjes
- Alleen bestellingen met Magic producten van Dark Ascension of losse kaarten van Dark Ascension tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 3 februari 2012 komen in aanmerking voor de prijzen.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Woot, toffe actie .

Ik blijf deze playmet echt superstoer vinden:


Toffe spullen die je kunt winnen bij je bestelling .
Eclavyrr
12 jaren geleden
Eerst maar eens zorgen dat de previews aflopen en we kunnen bestellen
Saphie
12 jaren geleden
Januari is altijd zo´n financiele rot maand, ik zal beslist niet enige zijn.
Iedere februari release heb ik geen geld voor een box. Hoop dat ik wat over heb deze maand.... en anders wordt het een bestelling in februari!
Rampenbram
12 jaren geleden
Jammer Saph! Want zoals altijd, errug leuke actie van die BoM!
Jeff
12 jaren geleden
Leuke actie!
Kleine vraag:

Quote:
Ralf 18-01-2012 om 09:26
Kleine lettertjes
- Alleen bestellingen met Magic producten van Dark Ascension of losse kaarten van Dark Ascension tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 3 februari 2012 komen in aanmerking voor de prijzen.
- Maximaal 1 prijs per persoon.


Maak je met elke bestelling kans op een prijs, met een maximum van 1 prijs per persoon, of maak je als persoon 1 maal kans op een prijs wanneer je één of meer bestellingen met DKA-producten hebt gedaan?


Edit: Oh, en wanneer maken jullie de prijs van losse kaarten bekend? Er zijn er vooralsnog erg weinig die ik wil preorderen en dan wil ik er graag snel bij zijn. (iets met Mythic en voorraad enzo)
 bijgewerkt door Jeff 12 jaren geleden
Ralf
12 jaren geleden
Het is niet van belang hoeveel reserveringen je plaatst; je maakt maximaal kans op 1 prijs.

De prijzen van losse kaarten van Dark Ascension worden (zeer waarschijnlijk) bekend gemaakt op maandag 30 januari. Vanaf dan zijn ook alle losse kaarten te reserveren.
Eterna
12 jaren geleden
Coole actie misschien krijg ik dna wel wat extra's mee
Waus
12 jaren geleden
Mijn bestelling stond al voordat deze actie bekend werd.

Maak ik nog wel kans?

Edit*
Quote:
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 3 februari 2012 komen in aanmerking voor de prijzen.
 bijgewerkt door Waus 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ja, als je maar Dark Ascension pre-ordered, doe je mee.
Bassiuz
12 jaren geleden
WOW! Paas die onderste playmat _3!!
Tamar
12 jaren geleden
Ben erg benieuwd welke kaart bij die laatste playmat hoort!
Eclavyrr
12 jaren geleden
Zorg maar dat je voldoende van die onderste playmats in de aanbieding hebt
bas1996
12 jaren geleden
Dark ascension word echt veel cooler dan Innistrad , ga zeker veel vette kaarten kopen . iets winnen zou ook echt vet zijn. coole actie
GuidodB
12 jaren geleden
Nu maar hopen dat Mijn ING op tijd weer open is...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Volgens mij werkt alles weer
Eclavyrr
12 jaren geleden
Practisch vraagje: als ik losse DKA kaarten en producten bestel en ik doe hier een paar losse kaarten nog bij van oudere sets doe ik dan nog mee met de actie of moet ik er echt twee verschillende bestellingen van maken?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat hoeft niet. Bestel je Dark Ascension? Dan doe je mee, ongeacht wat je nog meer bestelt.
Eclavyrr
12 jaren geleden
Cool, dan zal ik zodra de losse kaarten en speelmatten/deckboxen op de site verschijnen mijn bestellingen eens plaatsen
Victorvndoom
12 jaren geleden
wanneer kunnen we beginnen losse kaarten te bestellen vanaf maandag ?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post Victorvndoom 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top