Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDBC: Please your God - Win your Deck!

Ralf
9 jaren geleden
De Goden van Theros zijn met een zware onderlinge verkiezingsstrijd bezig. Wie van hen wordt er nu eigenlijk het beste verheerlijkt als God? Wie is populair en wie juist niet? Maandenlang bekvechten ze er al over, maar ze komen er niet uit. Nu vragen ze jullie om hulp! Wordt jij onsterfelijk en met aanzien overladen, win jij het respect van de Goden en je medespelers en win jij de ultieme prijs?

Het is wederom tijd voor een leuke forumactie waar je fantastische prijzen mee kunt winnen! Om die prijzen te verdelen gaan jouw deckbuilding skills dit keer weer eens flink aan de tand voelen!

Je maakt kans op één van de drie fantastische prijzen:

Hoofdprijs: Het complete deck dat je hebt samengesteld!
2e prijs: 25 euro BoM punten (winkeltegoed)
3e prijs: 10 euro BoM punten (winkeltegoed)

Om kans te maken op deze prijzen is je opdracht eenvoudig: kies één van de 15 Goden uit het Therosblock en bouw een deck om je God heen! De eis is wel dat het deck in Standard speelbaar moet zijn en je God exact één keer in het deck mag zitten.

Je inzending zal op de volgende punten worden beoordeeld:

1. Hoe goed presteert je deck?
Een onsamenhangend deck dat geen synergie heeft zal vaak niet goed presteren. Een deck met een duidelijk plan, presteert vaak beter. Je deck beter maken, bereik je door het deck te testen. Zorg dat je je deck voor het inzenden hebt geoptimaliseerd, want hoe beter je deck speelbaar is, hoe hoger de score voor dit onderdeel.

2. Hoe origineel is de samenstelling van je deck?
Een deck dat uitsluitend gebruik maakt van kaarten die regelmatig in Standard decks gespeeld worden is een weinig origineel deck. Maak bij het samenstellen van je deck eens gebruik van combinaties en kaarten die je je juist niet zoveel in Standard terugziet, dan scoor je op dit onderdeel beter.

3. Hoeveel kosten de kaarten in je deck?
Een goed deck hoeft geen duur deck te zijn. Het is een uitdaging om een goedkoper deck te bouwen dat net zo goed kan presteren als een duurder deck! Als je daarin slaagt dan wordt je daarvoor beloond met een betere score op dit onderdeel.

Kans maken op je deck? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 6 juni 2014 hebt geplaatst op Bazaar of Magic. Plaats vervolgens een reactie in dit onderwerp met een linkje naar het deck; zodat de jury je deck ook beoordelen. Je mag slechts met één deck meedingen naar de prijzen. Je kunt je deck tot 6 juni 2014 aanpassen; vanaf die datum staat je deelname vast.

Je inzending wordt beoordeeld door een drie-koppige jury, bestaande uit: MagnusMagicus, marcoboth en Ralf. De winnaars worden bekend gemaakt op 9 juni 2014.

Regels voor deelname:
- Alleen decks ingevoerd voor 6 juni 2014, 23.59u tellen mee.
- Je deck dient Standard-legal te zijn en moet exact 1 God uit het Theros block bevatten.
- Je kunt slechts met één deck deelnemen aan deze actie. Als je meerdere decks inzendt, dan wordt je deelname automatisch ongeldig.
- De uitslag is definitief en staat niet ter discussie.
StanleyW
9 jaren geleden
Gaaf! Ik doe weer mee . Mag het deck ook kleuren bevatten die niet in de god voorkomen?
 bijgewerkt door StanleyW 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Absoluut! Wees creatief .
LegoRobster
9 jaren geleden
Gave actie! Ik ben alleen wel bang dat we veel van dezelfde decks gaan zien, gezien het gelimiteerde aantal goden.
Ralf
9 jaren geleden
Quote:
LegoRobster 02-05-2014 om 15:13
Gave actie! Ik ben alleen wel bang dat we veel van dezelfde decks gaan zien, gezien het gelimiteerde aantal goden.


Er zijn meer Goden dan Guilds in het Ravnica block; en daar zagen we al heel variatie in de decks! Wees creatief en maak je deck bijzonder!
agoosteel
9 jaren geleden
VIVA LA HELIOD!

[d]16445[/d]

bij deze mijn deck
Bobst3r88
9 jaren geleden
Hier is mijn deck,
Fjaulnir
9 jaren geleden
Mijn inzending

[d]16449[/d]


EDIT: PS lijkt me ook wel grappig om de decks eens online tegen elkaar uit te testen... als er dus mensen eens op Cockatrice willen battlen, mogen ze mij altijd een PB sturen!
 bijgewerkt door Fjaulnir 9 jaren geleden
Lokkij
9 jaren geleden
Mijn inzending:

Het is een Pharika deck met allerlei enchantments die langzaam al het leven uit de tegenstanders zuigen, met een graveyard-matters subthema.
Krabbel
9 jaren geleden
[d]16456[/d]
 bijgewerkt door Krabbel 9 jaren geleden
jjv
9 jaren geleden
Leuke actie, daar ga ik weer eens leuk over nadenken
Ewoud
9 jaren geleden
Na enkele uren nagedacht te hebben, heb ik ook een deck entry:

standard

Thassa´s Ire

door Ewoud3 jaren geleden
Skywise
9 jaren geleden
Leuke actie weer

jjv
9 jaren geleden
Hierbij mijn inzending

[d]16253[/d]
 bijgewerkt door jjv 9 jaren geleden
ebonpraetor
9 jaren geleden
Dat kan natuurlijk maar met 1 god, te weten Mogis, God of Slaughter en zijn horde minotaurussen: [d]16523[/d]
BjornK
9 jaren geleden
De god van de cruise. Athreos, God of Passage

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Coole inzendingen al! Wie volgt nog meer? Wie durft deze goddelijke uitdaging aan?
LegoRobster
9 jaren geleden
Ik heb momenteel 3 decks 'klaar liggen', maar ik wacht nog even af met het definitief posten ervan. Tot nog toe zijn alle 3 de Goden nog niet gebruikt voor deze wedstrijd
Naccer
9 jaren geleden
Hierbij me inzending :



Ik ben zo slecht in flavor. Bs verhaaltje bij verzinnen haha
sven4president
9 jaren geleden
Hierbij mijn inzendig. Weenie met Athreos!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 108 posts
  • Laatste post jjv 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top