Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Epic Deck Builder's Challenge: Heroes vs. Monsters!

Ralf
10 jaren geleden
Het is wederom tijd voor een leuke deck builder's challenge waar je fantastische prijzen mee kunt winnen! Om die prijzen te kunnen verdelen, gaan we jouw skills als deckontwerper weer eens flink aan de tand voelen!

Je maakt bij deze challenge kans op één van deze drie fantastische prijzen:

Hoofdprijs: Het complete deck dat je hebt samengesteld!
2e prijs: 25 euro BoM punten (winkeltegoed)
3e prijs: 10 euro BoM punten (winkeltegoed)

Wil je kans maken op één van deze prijzen? Dan is je opdracht heel eenvoudig! Kies voor één van de kanten van het epische gevecht tussen goed en kwaad: Heroes of Monsters. Voor de gekozen kant maak je vervolgens een deck dat deze kant goed vertegenwoordigt. Een belangrijke eis aan het deck dat je ontwerpt, is dat het deck in Standard speelbaar moet zijn.

Je inzending zal op de volgende punten worden beoordeeld:

1. Hoe goed presteert je deck?
Een onsamenhangend deck dat geen synergie heeft zal vaak niet goed presteren. Een deck met een duidelijk plan, presteert vaak beter. Je deck beter maken, bereik je door het deck te testen. Zorg dat je je deck voor het inzenden hebt geoptimaliseerd, want hoe beter je deck speelbaar is, hoe hoger de score voor dit onderdeel.

2. Hoe origineel is de samenstelling van je deck?
Een deck dat uitsluitend gebruik maakt van kaarten die regelmatig in Standard decks gespeeld worden is een weinig origineel deck. Maak bij het samenstellen van je deck eens gebruik van combinaties en kaarten die je juist niet zoveel in Standard terugziet, dan scoor je op dit onderdeel beter.

3. Hoeveel kosten de kaarten in je deck?
Een goed deck hoeft geen duur deck te zijn. Het is een uitdaging om een goedkoper deck te bouwen dat net zo goed kan presteren als een duurder deck! Als je daarin slaagt dan wordt je daarvoor beloond met een betere score op dit onderdeel.

Kans maken op het winnen van je deck? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 5 januari 2014 hebt geplaatst op Bazaar of Magic. Plaats vervolgens een reactie in dit onderwerp met een linkje naar het deck, zodat de jury je deck ook kan beoordelen. Je mag slechts met één deck meedingen naar de prijzen. Je kunt je deck tot 5 januari 2014 aanpassen; vanaf die datum staat je deelname vast.

Je inzending wordt beoordeeld door een drie-koppige jury, bestaande uit: MagnusMagicus, marcoboth en Ralf. De winnaars worden bekend gemaakt op woensdag 8 januari 2014.

Regels voor deelname:
- Alleen decks ingevoerd voor 4 januari 2014, 23.59u tellen mee.
- Je deck dient standard-legal te zijn..
- Je kunt slechts met één deck deelnemen aan deze actie. Als je meerdere decks inzendt, dan wordt je deelname automatisch ongeldig.
- De uitslag is definitief en staat niet ter discussie.
LegoRobster
10 jaren geleden
Gave actie! Tijd om een leuk monster deck in elkaar te sleutelen
Want heroes zijn zo saai... maar dan is het weer een extra uitdaging er wat leuks van te maken... aaaahhh de mogelijkheden!
Twigwalker
10 jaren geleden
Leuk! Hier ga ik weer eens veelste veel tijd aan kwijt zijn
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Kom maar op met die decks! Hoe monsterachtiger of heroischer, hoe beter!
relax007
10 jaren geleden
Een heroes deck moet minimaal toch wel Heroes' Reunion bevatten ^^
 bijgewerkt door relax007 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Och, ik voel me regelmatig best een held, maar ik ga niet zo vaak naar een reunie toe .
Skyro
10 jaren geleden
Leuke actie, ik heb al wat inspiratie voor beide kanten. Kijken of ik er iets leuks van kan maken.
Green14
10 jaren geleden
Yeey, weer een deck-build-challenge! Hier is mijn inzending:

[d]13812[/d]
Twigwalker
10 jaren geleden


Meteen maar even een inzending gedaan
TheRobinros
10 jaren geleden
Niet echt monsters, meer zombies (kinda)!

jjv
10 jaren geleden
weer een leuke actie, zal er binnenkort over nadenken
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
TheRobinros 18-11-2013 om 20:50
Niet echt monsters, meer zombies (kinda)!


zonder sideboard
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (decklink weggehaald voor de leesbaarheid :))
TheRobinros
10 jaren geleden
Quote:
Krabbel 18-11-2013 om 21:49
Quote:
TheRobinros 18-11-2013 om 20:50
Niet echt monsters, meer zombies (kinda)!


zonder sideboard


O oeps, dat heb ik over het hoofd gezien... EDIT
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (decklink weggehaald voor de leesbaarheid :))
LordWhooT
10 jaren geleden
[d]13819[/d]

Mijn inzending

toffe actie!
 bijgewerkt door LordWhooT 10 jaren geleden
Bobst3r88
10 jaren geleden
Mijn inzending: Monsters... en ze hebben honger!
MB070
10 jaren geleden
Heroes of the dark!
LegoRobster
10 jaren geleden
Wat is trouwens de afweging tussen het gebruiken van shocklands en guildgates?
Shocklands maken je deck (bijna?) altijd beter, maar door guildgates te gebruiken zul je weer beter scoren op de 'prijs van het deck'.
Jan
10 jaren geleden
Vraag:

Quote:
LegoRobster 19-11-2013 om 10:18
Wat is trouwens de afweging tussen het gebruiken van shocklands en guildgates?


Antwoord:

Quote:
LegoRobster 19-11-2013 om 10:18
Shocklands maken je deck (bijna?) altijd beter, maar door guildgates te gebruiken zul je weer beter scoren op de 'prijs van het deck'.


Fijn als mensen hun eigen vragen beantwoorden!
LegoRobster
10 jaren geleden
Maar hoe zit het met de punten verdeling? Weegt de lage prijs zwaarder mee dan het beter funtioneren van het deck?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Er is geen keiharde puntenverdeling. De jury kijkt naar de inhoud van de decks, welke het het beste/leuksteuitzien en het origineelst zijn en geven die op basis daarvan punten. Daarna sorteren we ze op prijs, en op basis daarvan krijg je ook punten. De combinatie daarvan geeft een paar decks die boven komen drijven met de meeste punten. Die decks gaan we maken en spelen, en daar kiezen we een winnaar uit.

Een deck van 15 euro gaat een stuk meer punten krijgen dan eentje van 250 euro, maar als wij dat deck he-le-maal te gek vinden, maakt het wel kans . Maar je moet je ook afvragen wat je liever wint in dat geval...je deck, of een tegoedbon van 25 euro .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 151 posts
  • Laatste post Morph 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top