Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Loyalty vraag

KingLuigiNL
3 jaren geleden
Ik gebruik bazaar of magic al een tijdje en koop hier vrijwel al mijn magic producten. Maar ik kwam er achter dat als ik decks toevoegde aan mijn account dat ik dan loyalty krijg. Dus ik heb mijn commander decks toegevoegd. De eerste 2 decks ging goed, ik kreeg genoeg om 1 level omhoog te gaan. Maar nu heb ik meer decks toegevoegd en nu is mn level weer 0. Ik heb ook maar 2 xp (van 2 comments)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Check de Loyalty pagina voor wat informatie hier over .

Je krijgt 10xp voor je eerste deck.

Daarna krijg je 5xp per deck, maar maximaal 1 deck per dag .
KingLuigiNL
3 jaren geleden
Krijg ik van mn andere decks dan morgen weer 5xp en dan overmorgen etc. of moet ik ze verwijderen en morgen weer erin zetten.

En dan nog vind ik het apart dat mn loyalty level terug is gegaan naar 0
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Als je een deck verwijdert, verlies je loyalty. Dus als je meerdere decks post en weer verwijderd, verlies je loyalty. Dat is een kleine kink in het systeem, ik zal het doorgeven aan de developer van de site.

Je krijgt niet automatisch xp morgen van decks die je vandaag plaatst.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
mag ik vragen waarom dit per dag gebeurt en niet algemeeen? wat ik daarme bedoel is waarom krijg je maar 1 keer per dag per deck xp en niet per elk deck? sommige mensen hebben toch geen tijd om elke dag iets te ondernemen om te groeien? en een deck posten is toch een deck posten?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Omdat we niet willen dat je bakken decks gaat neerzetten alleen maar om XP te krijgen
KingLuigiNL
3 jaren geleden
Oke, heel erg bedankt voor de uitleg. Zal er op letten volgende keer. ^^
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Geen probleem! En maak je niet teveel zorgen, die XP komt vanzelf als je gezellig meedoet op het forum!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top