Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win acties

Tobiael
4 jaren geleden
Hallo,

Wanneer er een win actie is, wordt de winnaar dan ergens bekend gemaakt? Zo ja, waar kan ik dit vinden?

Groetjes,
Jochem
Sketch
4 jaren geleden
Doel je op de paas prijs aktie ???? daar ben ik benieuwd naar die zou vandaag bekend worden idd...
Shish
4 jaren geleden
De winnaar krikgt het te horen via een mail en kan zelf bepalen of deze bekend gemaakt wil worden, dus dit zie je niet zomaar ergens staan. (Dacht ik)
Nicholas
4 jaren geleden
Maar ik neem aan dat de winnende lotnummers ook wel ergens bekend worden gemaakt zodat je zelf kan kijken? Zo is het wel heel vaag.
Tobiael
4 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Maar ik neem aan dat de winnende lotnummers ook wel ergens bekend worden gemaakt zodat je zelf kan kijken? Zo is het wel heel vaag.


Ben ik het mee eens
arnons
4 jaren geleden
ik zouw ook graag weten welke heeft gewonen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je hebt geen lotnummer gekregen, dus er is niet veel te checken. Je doet automatisch mee en het systeem bepaalt een winnaar. Die winnaar wordt niet openbaar bekend gemaakt, maar krijgt de prijs vanzelf opgestuurd en is dan vrij om dit te melden op het forum of niet.

Ik ben het wel met je eens dat het beter is als dit wat meer openbaar gebeurt, want daar zit ook een deel van het plezier in. Naar zo'n pagina toe gaan en hopen..... Ik ga het overleggen. Weet wel dat het heel erg druk is op de Bazaar, dus dit is niet iets dat in een uurtje even veranderd is .
Rody
4 jaren geleden
Wegens privacy-redenen kunnen we de winnaar niet bij naam bekend maken zonder zijn of haar toestemming.

Het winnende lotnummer is te vinden op de actie pagina: Paas-prijs.
 bijgewerkt door Rody 4 jaren geleden
Shish
4 jaren geleden
Ik zie nu pas dat het met lotnummers gedaan wordt, hoe weet je dan wat je lotnummer is?
FabianvL
4 jaren geleden
Een educated guess: de 5 laatste cijfers van je bestelnummer.
Jonasty
4 jaren geleden
Voor de boosterbox modern horizons in september stonden de lotnummers onderaan op je bestellingsformulier.
Jussa
4 jaren geleden
Is er eigenlijk nog bekend gemaakt wie die MH boosterbox heeft gewonnen? Kan het niet terug vinden.
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Het winnende lotnummer van de Modern Horizons win actie was bekendgemaakt op de actiepagina https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/win-boosterbox-modern-horizons
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top