Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Een nieuweling is binnengekomen!

silav101
12 jaren geleden
Groetjes, allen!

Ben Ramon, speel Magic al sinds Revised, en was een decennium lang gestopt. Pas weer begonnen maand of 6 geleden, en nu weer helemaal verslaafd aan de kartonheroine dat Magic heet. Zucht zucht.

Tegenwoordig bezig met uiteraard casual spelen met vriendenkring, af en toe naar een FNM en pre-releases meemaken.

Groetjes aan allen!
Eclavyrr
12 jaren geleden
Welkom op de BoM en welkom terug bij Magic. Ik weet uit ervaring hoe verslavend het kan zijn na zo'n hiaat
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Hoi! Welkom op de Bazaar, de beste plek om aan je Magic verslaving toe te geven! De eerste stap is toegeven dat je een verslaving hebt, en dat is je gelukt! De tweede stap is je er aan overgeven .

Een goed begin van die tweede stap is wellicht meedoen aan de Bazaar of Magic Dark Ascension Prerelease in Leiden!

In ieder geval veel plezier hier op de site en stel vooral alle vragen over Magic die je maar kunt verzinnen .
Waus
12 jaren geleden
Welkom, wij zitten in hetzelfde bootje , waarom is iedereen weer begonnen rond 2012 ? inclusief mezelf
Blasty
12 jaren geleden
Hey Welkom Ramon,

Hier nog een verslaafde, tja Magic zit in je bloed, en bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze...
Veel fun op het forum!
silav101
12 jaren geleden
Thanks guys!

Wat betreft opnieuw beginnen, had als grap tegen mijn vrienden gezegd dat "for old time's sake" dat ik een sealed tourney zou organiseren; iedereen een M12 fatpack, en spelen maar! En toen begon het kopen, ruilen, spelen...addict worden.

Helpt nog minder dat mijn vriendin ook Magic speelt. Ze eiste dat haar mono-U illusions deck als eerst af moest zijn. Vrouwen.

Heb al ingeschreven voor pre-release in Den Haag. Had anders leuk gevonden nieuwe mensen in Leiden ontmoeten bij de pre-release. Wellicht bij Avacyn Restored!
Waus
12 jaren geleden
Maar maar... de pre-release in Leiden is op zondag en je kan 2x meedoen! en je krijgt bitterballen!! O_O
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
silav101 14-01-2012 om 15:01
Heb al ingeschreven voor pre-release in Den Haag. Had anders leuk gevonden nieuwe mensen in Leiden ontmoeten bij de pre-release. Wellicht bij Avacyn Restored!


Je kunt je ook gewoon weer uitschrijven natuurlijk .
Cas146
12 jaren geleden
Welkom Ramon, veel plezier hier!
Leiden is mij wat te ver, 2 uur met de trein Ik doe de prerelease gewoon lekker in Deventer!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Of snel op de trein springen en aan 2 prereleases meedoen
Shavealot
12 jaren geleden
Ah ramon jij al in den haag ingeschreven? dan kan ik misschien veilig wel leiden doen
silav101
12 jaren geleden
Quote:
Shavealot 15-01-2012 om 12:48
Ah ramon jij al in den haag ingeschreven? dan kan ik misschien veilig wel leiden doen


Ik stuur wel JUUDDGGGEEE-gozer richting Leiden toe, zeurpiet.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Mensen moeten vaker JUUUUUDGEEE roepen, dat is leuk voor judges .
Shavealot
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 15-01-2012 om 14:49
Mensen moeten vaker JUUUUUDGEEE roepen, dat is leuk voor judges .


grappig, de reden en manier waarop ik het iemand heb zien roepen doet mij enorm weerhouden/twijfelen om een pre-release mee te maken
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Klinkt als een goed verhaal, vertel
Jeff
12 jaren geleden
Welkom op de BoM!

Quote:
MagnusMagicus 15-01-2012 om 14:49
Mensen moeten vaker JUUUUUDGEEE roepen, dat is leuk voor judges .


JUUUUUDGEEE! Ik zal niet schromen je te roepen over een paar weken Magnus!
silav101
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 15-01-2012 om 16:25
Klinkt als een goed verhaal, vertel


Uit mijn hoofd was het tijdens Innistrad Game Day, dus Standard Constructed. Ikzelf met een andere goeie vriend waren al aan het spelen, en davert Shavey dus langs.

Mijn vriend had een piepkleine deukje, niet eens een scheurtje, aan een hoekje van zijn hoesje, blijkbaar. Er kwam opeens een kreet van zijn neckbeard tegenstander (soort nerd die andere nerds een slechte naam bezorgt) in de trant van JUUUUUDDDGEEEEEE! Soort piepende waterketeltje met een baard, zeg maar.

Al met al, als er maar iets grappigs of vreemds gebeurt bij onze Magic-kring tijdens spelen is het automatisch JUUUUUDDDGGGGEEEEEEE
Shavealot
12 jaren geleden
mijn neefje van 5 roept nog niet eens zo kinderachtig om ze moeder zoals die dweeb toen deed ..... om een casual toernooitje.....ik vrees als ik zo iemand op een prelease tegen kom de stoelen gaan vliegen....
Bassiuz
12 jaren geleden
Welkom gast! Een speler van de oude garde, die hebben altijd van die klassieke verhalen over hoe ze hun tegenstander doodschopte met beren.
silav101
12 jaren geleden
Quote:
Bassiuz 16-01-2012 om 12:16
Welkom gast! Een speler van de oude garde, die hebben altijd van die klassieke verhalen over hoe ze hun tegenstander doodschopte met beren.


Of Kird Apes. R/G aggro met "ik val aan met mijn kird apes en grizzly bears, ik gooi 4 giant growths en een lightning bolt op jou, jouw beurt." Om dat te balanceren was er wel "Dark Ritual x3, Mind Twist, Dark Ritual Dark Ritual, Sengir Vampire" en de altijd leuke "Dark Ritual, Dark Ritual, Hymn to Tourach op jou, Hypnotic Specter".
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 20 posts
  • Laatste post silav101 12 jaren geleden
  • Gemaakt door silav101 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top