Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen Zei de Skulker ( Jay )

Enigma
9 jaren geleden
Goedemorgen,


Dit heb ik dus erg lang uitgesteld wat zonde is maar dan toch even voorstellen.


Ik skulk al een tijdje in de schaduwen rond op BoM onder de naam Enigma maar die stilte is me gaan vervelen. De naam is Jay en ik ben eigenlijk al erg... ( te lang? ) bezig met Magic.

Tijdens Invasion kwam ik langzaam kijken bij dit heerlijke spel wat opbouwde tot competitive tournament play met qualifiers tijdens de glorieuze Invasion en Odyssey blocks. Door omstandigheden werd dat tegen de tijd van Mirrodin aan zeer veel minder.

Magic heeft toen lang op een laag pitje gestaan, de locale shops sloten... vrienden stopten etc.
Tijdens het Time Spiral block kwam ik weer terug maar de community vooral hier in het Zuiden was niet echt de gezellige plek meer die ik herkende. Enkele pogingen om vrienden toen leuk te introduceren met toch wat meer standard magic liepen erg naar af waardoor ik me heb voorgenomen het spel casual te houden.

Ik zal altijd casual en budget verdedigen tot de laatste tand. Snobs spreek ik dagelijks en die houding is het voor mij helemaal niet meer. ik zoek en probeer innovatieve dingen uit en doe op conventies door heel Nederland met mijn eventgroep House of Cards demo's geven en mensen op weg helpen.

In mijn vrije tijd bouw ik cubes met leercurves en relativeer voor mogelijke fans hoe je toch wel gave dingen doet zonder je beurs leeg te eten.

Flavor en lore eet ik met de lepel dus daar ben ik ook over aan te spreken



Vraagjes, deck challenges, anything, gooi ermee ik brainstorm graag ( daarom heb ik er ook vier O.O )

Groetjes,

Jay
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Welkom Jay! All hail Jay!

Als Skulking Ghost ben je toch maar fragiel, je kunt beter een actief iemand zijn als Jaya Ballard, Task Mage (je weet wel, JAYa ).

Goed, nu de flauwe grappen uit de weg zijn: HOI!

Gaaf om te horen dat je graag nieuwe spelers op weg helpt! Ik hoor graag wat je daar allemaal precies voor doet. Ik heb zelf te weinig tijd om me daar veel mee bezig te houden, maar het is wel iets dat hoog op mijn verlanglijstje staat.

En casual is het enige echte format!
Dordledum
9 jaren geleden
Wees welkom!

En lang leve Casual! Serieus doen kan ik op mijn werk ook.
Enigma
9 jaren geleden
Geen Chasm Skulker pun =( ?
Want die had ik stiekem in gedachten, zo schuilen in de Dark Depts van de onbekekende en stille kijkers ^^


Wat ik doe om ze op weg te helpen. Objectief advies over wat speelbare en goede kaarten zijn samen met price guide advies bijvoorbeeld. Afschuwelijk hoeveel speelgroepen vaak beginners lichten.

We kijken met ze naar decks, stellen suggesties voor en ruilen met ze of met ze mee. Als ze iets willen kopen dan kijken we met ze mee wat ze ermee kunnen en of het voor hun het geld waard is. ( we hebben ook een dealer van een stichting bij ons )

Veel van die kleine dingen die in het begin toch echt het verschil maken. De muur tussen standard FNM spelers en beginnende/casual mensen is soms zo hoog en dik, daar willen we ze doorheen helpen als het kan. Sinds waar ik woon de FNM groepen nogal... erg... competitief en duur willen uitvallen.


Oh, sinds het vaak anime of medieval conventies zijn... themadecks ! Themadecks!....THEMADECKS!
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik vond Chasm Skulker te makkelijk .

En een tip: check de Forum pagina voor tips over het linken van kaarten. Want hoe moet ik anders weten wat Dark Depths doet als ik niet kan hoveren? Dan moet ik het heeeeelemaal copy/pasten .

Themadecks is wel een goed idee. En verder klinkt het als de goede aanpak.

Je kunt, als er genoeg nieuwe spelers zijn, ook de store vragen of ze 2 FNM's kunnen hebben, tegelijk. Dan stop je de ervaren spelers en de beginners in aparte groepen en krijg je een heel andere dynamiek. Of je laat een groep beginners samen met een paar iets meer ervaren mensen Boosterdraften op de FNM. Dan leren ze dat en het is een leuke manier om aan kaarten te komen en direct ideeen te krijgen voor nieuwe decks.
Enigma
9 jaren geleden
Zal ik doen, ik zit op werk dus nog niet alles doorgespiekt over het linken. Dankjewel voor de tip.

Tja... de 2 playgroups die hier nog over zijn werken niet zo fijn mee eigenlijk.
In 1 store zijn ze nogal erg onvriendelijk en anti beginners, de store owner stond ook niet open voor input.

Bij de ander laten ze wel iedereen toe maar de kloof is echt enorm waardoor de wat minder investerende spelers alleen naar pre events komen =(, jammer.

Op conventies echter slaagt onze opzet elke keer. Op leuke wijze mengen de groepen zich elkaar. Dus mensen als je naar conventies gaat laat het me weten ^-^, ik zie, spreek en organiseer graag voor jullie.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Enigma 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Enigma 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top