Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hallo Bom, Ik ben Lisa uit Alkmaar :)

rakkertje9
5 jaren geleden
Hoi iedereen Ik ben Lisa en ben 16 jaar oud en vind het erg leuk om magic te spelen en doe dit nu +/- half jaartje. Mijn vader heeft het weer opgepakt op de zelfde tijd nadat hij het 15 jaar niet meer had gespeeld en ik speel het nu ook vaak met mijn vrienden die mijn decks en mijn vaders oude decks mogen gebruiken.
Nu had ik nog een snelle vraag, wat is het beste product wat je aan beginnende spelers kan aanraden? Want ik heb practisch de helft van mijn vriendengroep verslaafd gemaakt aan magic maar, ze weten niet goed wat ze moeten kopen. Zelf mocht ik gewoon altijd mijn vaders oude kaarten gebruiken dus ben ik pas in april dit jaar overgegaan naar nieuwe kaarten en omdat het mijn verjaardag was kreeg ik heel wat boosters en een deckbuilders toolkit maar, dit lijkt me niet een heel practische manier om te beginnen voor mensen die er niet al te veel geld aan willen uitgeven. Groet Lisa
Dordledum
5 jaren geleden
Hoi en Welkom!

Planeswalker decks zijn ideaal om mee te beginnen denk ik: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/planeswalker-decks/8009

Veel plezier en als je vragen hebt, kan dat altijd!
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Hoi Lisa,

Welkom, en Leuk dat je de verslaving van je vader hebt overgenomen (goh, das ook een zin die je onder andere omstandigheden niet kunt gebruiken ).

De Planeswalker-packs zijn inderdaad een goede manier om te beginnen, Hier.
De M19 versie's zijn de nieuwste, en heel leuk om tegen elkaar te spelen.

En ook de Bazaar heeft zelf zeer interessante Starter Packs

Verder zouden je vrienden zich kunnen verdiepen in de laatste "Core Set" M19. Hier Deze set is speciaal gemaakt voor beginnende spelers. Maar hierbij is de investering wel iets groter dan bovengenoemde starter packs,

Veel plezier met het spelletje


 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
dvaneker
5 jaren geleden
Om snel leuk te kunnen spelen ben ik wel fan van dual decks. Voor €16 heb je 2 behoorlijke decks om mee te spelen.

Duel Decks: Merfolk vs. Goblins
Ik heb er een paar, maar deze bevalt me het best. Vooral die Goblins is gaaf.
Asula
5 jaren geleden
afhankelijk van het format dat jullie graag spelen, vrijdag a.s. komen er 4 splinternieuwe commander decks uit
n4ppy
5 jaren geleden
Hoi Lisa,

Zoals je ziet keuze genoeg aan formats om te spelen.

Ik zou zeggen de planeswalker decks dan heb je een beetje een zelfde soort decks onderling.

En dan bijvoorbeeld een pre-release doen voor de volgende set samen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post n4ppy 5 jaren geleden
  • Gemaakt door rakkertje9 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top