Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hey allemaal, nieuwe/oude speler meld zich!

Momtarorz
4 jaren geleden
Ik ben dus een oude/nieuwe speler,

Op de middelbare (ongveer 15 jaar terug) heb ik het spel voor het eerst en laatst gespeeld maar het heeft altijd gekriebeld in mijn achterhoofd om het weer op te pakken en dat heb ik dus vorig weekend gedaan door een setje kaarten te kopen in de winkel van jullie in delft. Dat was makkelijk omdat ik op fietsafstand woon.

Ook heb ik mtgarena geinstalleerd en de setjes daarin unlocked en ben aan het spelen met de bot om te kijken hoe het ookalweer allemaal gaat enz.
Nu zag ik dat er dus ook dit forum/website is dus meld ik me eventjes netjes enz.

Ik heet trouwens Joost.
Flut123
4 jaren geleden
hoi joost welkom terug
Jeff
4 jaren geleden
Hallo Joost! Welkom (terug) bij de club der Magic-verslaafden!
herrPantsy
4 jaren geleden
Welkom, fijn dat je er bent, Joost!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Joost! Van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic en van harte welkom terug bij Magic

Check vooral deze pagina even: MTG Arena codes. Je kunt al die codes invoeren voor gratis kaarten, boosters of looks in MTG Arena!

Als je vragen hebt over het spel, de regels, toernooien, interacties, je decks, of je wil tips en tricks, advies of gewoon kletsen ove Magic: je bent van harte welkom met al je vragen! Ook beginnersvragen zijn van harte welkom! Als je twijfelt hoe Trample ook al weer werkt, wat Double Strike is of hoe Brawl, Commander en Oathbreaker decks werken of wat er op de Banned en Restricted lijst staat, we kunnen je met alles op weg helpen .

Je kunt ook je decks invoeren op de site en vragen om tips, en zoek vooral rond op de site naar alles dat je interesse heeft .
Momtarorz
4 jaren geleden
Hartelijk dank allen, ik voel me helemaal welkom ik ben druk bezig met lezen en kijken wat er allemaal verandert is en dat is nogal wat
Top voor die codes dan kan ik weer kijken hoe die kaarten werken en wat wel en niet kan enz, wie weet kom ik binnenkort op een FNM in Delft en zie ik jullie daar.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Tot dan hopelijk
Timsanity
4 jaren geleden
Welkom welkom
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top