Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Introductie Nico

heijmans159
8 jaren geleden
Hoi allemaal,

Ik ben Nico, ik ben 30 jaar oud en kom uit Oss,
ongeveer 20 jaar geleden (in de begintijd van MTG) heb ik MTG gespeeld met een oud vriendje van mij, en bijna 20 jaar niet meer gespeeld tot een vriend van mij laatst begon over MTG, of ik dit ken.
Ik heb uitgelegd dat ik in het verleden dit wel heb gespeeld maar al lang niet meer heb gespeeld.
Hij heeft mij een set kado gegeven en nu ben ik weer actief aan het bouwen.
Wij gaan met een aantal vrienden nu regelmatig spelen.

Ik hoop hier wat ideeen uit te kunnen wisselen en wat mede MTG spelers te leren kennen.

Thanks!

Nico
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi Nico! Welkom terug bij het gaafste spel dat er is! Je bent niet de eerste die weer begint na een pauze en je zult ook niet de laatste zijn

Ik kan je aanraden om je deck of decks op de Bazaar neer te zetten (rechts in het menu bij Magic decks). Je kunt dan in dit topic een mooie link neerzetten (zie hoe dat moet op de Forum Helpdesk pagina), dan helpen we je verder met tips en suggesties!

En als je nog (regel)vragen hebt, schroom niet! De enige domme vraag is een vraag die je niet stelt . We helpen je graag! Veel plezier op de Bazaar en met Magic!
Blasty
8 jaren geleden
Hoi Nico, welkom terug in de wereld van Magic!

Tof van je vriend om je een set kaarten kado te doen. Veel plezier
heijmans159
8 jaren geleden
Hey!

Thanks voor de tips!

Ja inderdaad heel leuk om het te geven, alleen de verslaving is best groot!
Het is weer heel erg wennen na zoveel jaren, maar het blijft een plezier om iedere kaart van binnen en van buiten te leren kennen.

Inmiddels de Core M15, Boosters van Dragons of Tarkir, Fate Reforged, Born of the Gods en het Dual Deck, Elspeth vs. Kiora in het bezit. Hiermee mooi aan het uitbouwen.

Je moet ergens beginnen toch?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Absoluut! Klinkt als een uitstekende start .
heijmans159
8 jaren geleden
Thanks!

Ik heb nu de Holiday set in bestelling, en nog 2 boosterpacks.
Holiday set voor de opbergdoos

Is het slim om de boosterbox van Dragons of Tarkir te kopen of om te wachten op het nieuwe block dat uitkomt?

Wat is jullie mening hierover?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Beide zijn goede opties. Dragons of Tarkir is nog een flinke tijd Standard legal, plus dat je niet tot eind september hoeft te wachten . Het nieuwe block, Battle of Zendikar, belooft wel gaaf te worden (Zendikar was ook gaaf ), maar ja, tegenwoordig is elke set ultragaaf .

Check de Release data pagina voor wat eraan gaat komen!
LegoRobster
8 jaren geleden
Welkom op het forum, Nico!

Wellicht is de aanstaande set Magic Origins (komt midden juli uit) ook leuk om je in te verdiepen. Een uitstekend moment om Planeswalkers onder de knie te krijgen, en wat meer over het achtergrond verhaal te weten te komen.
 bijgewerkt door LegoRobster 8 jaren geleden
heijmans159
8 jaren geleden
Bedankt voor de tip, zal me er eens in gaan verdiepen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top