Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe speler en zeer leergierig

CharlyChapstick
4 jaren geleden
Hallo,

Ik speel nu ruim een jaar Pokemon tcg en ben pas geleden aan magic gegaan.
Ik begin een beetje verslaafd te raken maar op een goede manier.
Een vriend gaf aan dat ik hier mooi decks kan bouwen, en dit vind ik tof want ik kan hier mijn creativiteit in kwijt.
Ik heb nog niet kennis over alle kaarten dus ik hoop dat mensen betere opties kunnen noemen mochten ze ooit mijn decks tegenkomen.
momenteel speel ik Vampires in mijn eerste deck. Deze heb ik ook geheel zelf gebouwd.
Ik hoop veel toffe mensen te spreken hier.

groetjes jesse
Daretti388
4 jaren geleden
Hallo Jesse! Ik ben ook pas begonnen ( een paar maanden pas) en het bevalt me zeer. Een Deck Builder's Toolkit Core Set 2020 is een leuke manier om zelf een deck te maken. Verder zou ik als ik jou was rustig beginnen met standard en dan 1/2 kleuren te spelen ( exact wat ik doe) en daarna wat verder tegaan.
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Jesse! Van harte welkom bij Magic en van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic! Ik zal binnenkort je decks eens bekijken en zien of ik nog wat leuke tips voor je heb!

Edit: ok, heb meteen maar even naar je Vampire deck gekeken .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Hoi Jesse, welkom! ik heb een reactie achter gelaten op je Deadly tokenboy 2.0 deck ik hoop dat je er iets aan hebt.
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Jesse, leergierig is een mooi woord dus wees vooral welkom!

CharlyChapstick
4 jaren geleden
hoi, wat tof dat er nu al zo veel positieve reacties zijn.

Ik heb tussen mijn gebouwde decks ook meteen mijn vampire deck gemaakt die ik nu heb.
dit is gebouwd met kaarten die ik in deze maand ben tegen gekomen in mappen of in bulk van vrienden.
welke kaarten kan ik weglaten of vervangen. En waar moet ik eens een oogje naar uithouden.
Dordledum
4 jaren geleden
Welkom! En veel plezier!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top