Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Rediscovering Magic

Jens076
11 jaren geleden
Hoi allemaal,

Bij de start van Magic ben ik als een gek beginnen spelen en collecten, is zo een 20 jaar geleden denk ik. Met puur toeval op Magic uitgekomen toen het net werd uitgegeven. Super tijden aan beleeft zowel met spelen en verzamelen. Ik Herinner me nog de unlimited, revised, the Dark, Ice Age etc. etc. ... Good times. Als ik nu zo rond kijk wat de kaarten die ik toen had nu waard zijn...was een mooie badkamer geweest...

Anyway, vorige maand zag ik 1 van mijn medewerkers rondlopen met Magic en dat heeft mijn interesse terug gewekt. Na een beetje rondneuzen is het enorm beginnen kriebelen en net een fat pack RTR besteld hier..kijk er naar uit om weer ermee te beginnen en lange avonden door te brengen.

Groeten
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Tof! Zou ik zeker doen... Welkom hier, kijk een beetje rond en misschien zien we je wel een keer bij een van de evenementen die de BoM organiseert
royalroy1990
11 jaren geleden
Hallo Jens, welkom bij de BoM
lucas
11 jaren geleden
Welkom, Hopelijk kom je een keer langs op de BoM
TheRobinros
11 jaren geleden
Welkom op de BoM, en wow... dat is lang geleden. Toen bestond Magic pas een jaar en bestond ik nog niet...
Jens076
11 jaren geleden
Thanks al. Ben 36, dus ja is al een tijdje geleden Waren mooie kaarten toen maar de reeksen zijn er grafisch hetzelfde of zelfs sterk op vooruit gegaan zie ik tegenwoordig.
jorn
11 jaren geleden
Welkom Jens! '76 is een uitstekend jaar voor magic spelers kan ik uit eigen ervaring zeggen....
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hoi Jens,

Welkom op de Bazaar, je bent van harte welkom! Voel je niet oud, ik ben van '77 en we hebben zelfs iemand rondlopen die zichzelf AncientOne noemt met hele goede reden .
Jens076
11 jaren geleden
Topjaar ja net soals 77


Zo, we kunnen er aan beginnen:

Deckbuilder kit 2013 / check
Darck ascension intropack / check
2013 Booster Battle pack / check
World Aflame dekje / check
Vrienden besmet met Magic-virus / check

Zo, maar eens beginnen bouwen
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Die laatste is zelfs het allerbelangrijkste . Veel plezier, en je weet waar je met al je vragen terecht kunt .
Jens076
11 jaren geleden
Yup, thanks Mag en iedereen voor de snelle antwoorden!
Xarian
11 jaren geleden
Hey welkom hier jaargenoot! Ook een terug kerende
Jens076
11 jaren geleden
Ha Xarian, fun om er terug in te geraken niet?

Ondertussen zijn we een weekje verder, routines beginnen er een beetje terug in te komen, 3 spel-avonden op de counter en 5 vrienden inclussief de vrouw met het Magic-virus opgezadeld...hop
Zoockey
11 jaren geleden
Dat doe je rap! Netjes hoor =D
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nice! Nu bestaat er niets anders meer voor je dan Magic. Heel goed .
Eclavyrr
11 jaren geleden
Ik kom zelf ook uit '77, bewijst maar weer eens dat dit een goed jaar is!
Welkom aan boord van de Magic trein, op weg naar Manaland!
Dragon76
1 jaar geleden
Holy crap...ik dacht wel dat ik nog een account had hier...en hopla...na 7 jaar pauze weer gevonden. Welkom terug aan mezelf...
Justian2002
1 jaar geleden
Welkom terug.. again?
Rody
1 jaar geleden
Welkom terug van een lange pauze, wat heeft je dit keer doen terugkomen?
Dragon76
1 jaar geleden
Quote:
16 uren geleden
Welkom terug.. again?
Hahaha Yep
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top