Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Beste multiplayer kaarten

StanleyW
10 jaren geleden
Hey allemaal,

In mijn speelgroep spelen we altijd casual met een stuk of 6 mensen met best uiteenlopende decks. Sommige 'simpele' kaarten blijken in dit soort spellen ontzettend sterk te zijn. Om een voorbeeld te geven:
Syndic of Tithes en co extorten 5 tegenstanders, waarna je ook nog 5 levens krijgt en dat voor maar 1 mana! Syphon Mind laat iedereen discarden en jij mag 5 kaarten pakken.
Nu ben ik heel benieuwd of jullie nog meer kaarten weten die zo te misbruiken zijn. Mana is in principe geen probleem, de potjes duren namelijk vaak 15+ beurten.
agoosteel
10 jaren geleden
zoek gewoon naar kaarten met de tekst "each oppoonent" of "each other player"
ik kan je wel alvast 1 geven: Guttersnipe
en ook kaarten met overload zijn leuk ;] bijvoorbeeld Blustersquall en de o zo bekende Mizzium Mortars

ik heb nog één leuke gevonden: Leechridden Swamp
 bijgewerkt door agoosteel 10 jaren geleden
beany
10 jaren geleden
idd de drain kaarten zijn erg leuk
Massacre Wurm Sangromancer achtige kaarten
de primoridials uit gatecrash
marcoboth
10 jaren geleden
Luminarch Ascension, Rhystic Study, Wrath of God/Damnation/Day of Judgment/Pernicious Deed/Akroma's Vengeance (en de rest van dit lijstje)
 bijgewerkt door marcoboth 10 jaren geleden
AncientOne
10 jaren geleden
Alle Clone-effecten: maak voor weinig mana een eng beest, of ruim voor weinig mana een eng legendary beest op...
Niet alleen creatures hebben Clone-effecten, maar bv. ook kaarten als Shapeshifter's Marrow...
(zoek maar op 'battlefield as a copy' of 'becomes a copy'...)
 bijgewerkt door AncientOne 10 jaren geleden
RedReaper
10 jaren geleden
Psychosis Crawler zal je geen vrienden mee maken in multiplayer, zeker niet als je ze eerst verblijdt met een Howling Mine. de primordials van gatecrash schieten me ook te binnen, aangezien onze EDH speelgroep het er meteen me eens was er 3 te bannen voordat we ze uberhaupt gespeeld hadden. (de zwarte blauwe en groene).
RedReaper
10 jaren geleden
Ink-Treader Nephilim opent de deur voor hele leuke situaties. zeker als je er rekening mee houd dat alle copies die hij maakt jou spell zijn. dus een Repulse naar hem Redirecten word een boardwipe met carddraw.
system
10 jaren geleden
Wat dacht je van Standstill die vind ik altijd lkkr in multieplayer of Curfew ook altijd sweet.
Roks1983
10 jaren geleden
Zal niet zeggen dat deze kaart 'de beste' is, maar Killing Wave is echt geniaal in multiplayer potjes waarin je tegenspelers veel creatures spelen.

Van een heel andere orde, maar wel erg leuk is Ogre Slumlord. Afgelopen weekend had ik er 3 tegelijk liggen in een multiplayer en mijn tegenspelers durfden niets meer wat ook maar enigszins met combat te maken had
 bijgewerkt door Roks1983 10 jaren geleden (Woord vergeten...)
ebonpraetor
10 jaren geleden
Mass removal, mass removal en nog eens mass removal. Voor alles. Denk Akroma's Vengeance en Austere Command.
Of beter; mass removal die buried: Shatterstorm, Wrath of God.
En nog beter; mass removal die exiled zoals Final Judgment en Merciless Eviction.

@Roks: Ogre Slumlord en dat soort kaarten die triggeren op alles wat dood gaat (denk ook aan bv. Grim Feast) zijn inderdaad ook errug goed.
Kofurea
10 jaren geleden
Avatar of Woe is denk ik wel een van de leukere multiplayer kaarten
brigadierbart
10 jaren geleden
met Underworld Dreams heb je ook snel een target op je hoofd,
maar Kokusho, the Evening Star blijft mn favoriet
Hickorystick
10 jaren geleden
Grave Pact en Butcher of Malakir werken ook wel goed tegen meerdere opponents.
Zoockey
10 jaren geleden
Als je die kant op wilt gaan, kun je ook Martyr's Bond spelen.

Kaarten die ook goed werken zijn de praetors. Besef je wel dat deze (vooral de blauwe, groene en witte) echt enorme impact hebben, wat mensen je niet altijd in dank af zullen nemen...
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Ik ben erg fan van Vicious Shadows, levert altijd interessante situaties en keuzes op.
Waus
10 jaren geleden
Als ik vaak door iets verlies is het wel door een Cyclonic Rift. Hoe ziekelijk goed die wel niet is in multiplayer.
LeKrutes
10 jaren geleden
Quote:
Waus 21-06-2013 om 15:45
Als ik vaak door iets verlies is het wel door een Cyclonic Rift. Hoe ziekelijk goed die wel niet is in multiplayer.


Hoezo verlies je hierdoor.


Btw vergeet flying niet. Genoeg deck die dat niet hebben. Of niet veel.
Linvala, Keeper of Silence is ook goed tegen token decks.
Waus
10 jaren geleden
Quote:
LeKrutes 21-06-2013 om 20:40
Quote:
Waus 21-06-2013 om 15:45
Als ik vaak door iets verlies is het wel door een Cyclonic Rift. Hoe ziekelijk goed die wel niet is in multiplayer.


Hoezo verlies je hierdoor.


Btw vergeet flying niet. Genoeg deck die dat niet hebben. Of niet veel.
Linvala, Keeper of Silence is ook goed tegen token decks.


I'm confused...
roykoster
10 jaren geleden
Leuk rondje langs al deze kaarten.
Ik wil dan ook nog wel een stem uitbrengen op Hydra Omnivore

Mvg Roy
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 20 posts
  • Laatste post roykoster 10 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top